Lindadjo skrev 2010-05-23 10:26:42 följande:
www.aftonbladet.se/nyheter/article7171910.abMin kära sambo fick oxå värmeslag. När han kom i mål började han spy och fick dropp på plats. Han är rätt sliten idag, stackars lilla älsklingen. Det ser ut att bli en fin dag idag med här på västkusten. Så det blir väl att fortsätta med det jag började på igår. Köpte spaljeér och en massa plantor och frön. Bland annat tomater då, som vi lyckades så bra med förra sommaren. De mesta fick jag i jorden igår. En massa tvätt som ska tvättas och hängas finns oxå. Städat fick jag oxå gjort igår. Jag slet som ett djur ska ni veta Idag ska jag ta det lite lugnare. Blev det något dopp i poolen? Vad lyxigt med pool. Roligt med en massa fynd, vad blev det för me&I? Är lite fan av det märket, jag har varit säljare förr oxå Låter som en härlig sommardag Igår när vi köpte plantor, så köpte pojkarna varsin blomspruta, sen sprang de runt i kallingar ute i trädgården och hade vattenkrig.
Här regnar det o regnar o regnar o REGNAR

hoppas att erat kalasväder håller i sig!
Läskigt med värmeslagen sambo.
Det blev inget dopp för mig, måste införskaffa en burkini (burka i baddräktsmaterial) först

. Men för K blev det, T lät bli och åkte en massa rutchkana i stället.
Det blev en pussgrodetunika ( i nästa stlk) för 30:-, ett par plysch mjukisar för 20:- och ett par rosa plyschtights för 20:- allt i toppskick

Jag gillar också deras kläder mycket. Pussgrodetunikan är en favvo och mjukisar och tights har vi med sedan innan.
Fanns en super fin (använd max 3ggr) EW åkpåse för 100kr, den ångrar jag att jag inte köpte

men men... man har inte huvet på skafft jämt