Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-05-17 06:45:58 följande:
    Köp min cam i denim Jag har en röd åkpåse också *frestar* Jag vill ha en p&T Ja jag är knäpp igen, tyckte inte alls om den när jag hade den. Men vill ha ngt mer och den får E iaf plats i. Helst vill jag testa Vibe, men är även lite sugen på en blå sport (tycker att det är synd att den är camofärgad på sitsen, men det får jag väl lösa om jag springer på en sån)
    Det finns ju de där med grafittimönster istället på sitsen, det kanske kunde vara något? Såg sån på Babyland Barkarby när vi var där sist. Jag gillar P&T, vem vet det kanske blir en sån när A blir stor nog för endast framåt. Eller en EW eller nåt annat...fast jag tror jag håller mig till de väl beprövade nu.

Du har ingen röd sufflett som ligger och vill flytta (eller helt set)? *flörtar* Orange är också lite intressant tror jag. Jag skulle tom kunna tänka mig en sån där knallrosa sufflett, men bara sufflet. Funderar på om jag dragit på mig någon konstig sjuka!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Man vet att man är skadad när det enda i drömväg man minns på morgonen var att man handlade en massa fina buggafynd på e-bay. Ännu värre när man känner en svidande besvikelse när man inser att det bara var en dröm! {#lang_emotions_frown}

Jag som köpt ett nytt fint rött topset i fleece, en knallrosa och en orange sufflett plus en härligt solgul åkpåse + en massa andra roliga saker! *känner mig så lurad* Kanske skulle man sluta sitta och dreggla på e-bay innan läggdags....{#lang_emotions_dreamer}

• Asereht
    zasata skrev 2010-05-17 08:51:09 följande:
    *små skrattar lite*
    Fröken Småland skrev 2010-05-17 08:58:55 följande:
    *skrattar högt åt Asereht*
    Bjuder på det.
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-17 09:12:51 följande:
    Nu skall jag bildbomba er lite. Har lånat min brors riktiga kamra.. Tror dom är klickbara Annars bombar jag er igen.
    Fina bilder! Vad lika de är!
  • Asereht

Det är satans varmt i solen, måste ta en paus då och då ju! http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpk0vv9k.png

Man vill ju inte bli så där härligt snyggt likblek med rödbränna heller. Det gäller att smyga fram färgen så man slipper se ut som en polkagris!

• Asereht
    Lokatt skrev 2010-05-17 13:48:47 följande:
    va?! har ni sol?! Jag hade klätt mig imorse när jag var ut med hundarna och med barnen till dagis, då var det varmt och på promenaden trodde jag jag skulle svettas ihjäl, bytte om och åkte till skolan, då frös jag massor, samma hem därifrån nyss, kallt och ruggigt.
    Jaaa! {#lang_emotions_sunny} 20 grader i skuggan och strålande sol. Fast jag kan inte vara ute så mkt som jag vill då lillgrisen inte tycker det är kul att bara vara i vagnen när han är vaken. Lika bra det, annars skulle jag se ut som en polkagris till kvällen.
  • Asereht
    passau skrev 2010-05-17 21:30:00 följande:
    snälla hjälp mig! ska på bröllop i sommar och kan inte bestämma mig... vilken är finast? den rosa tänkte jag ta bort blommorna på och bara ha den stora i ena sidan och den lila tänkte jag ta bort rosetten på... snälla hjälp mig snabbt så jag kan beställa innan jag ångrar mig cgi.ebay.co.uk/Vintage-Embroider-Floral-Cockt... cgi.ebay.co.uk/Flower-Tassel-Trim-Cocktail-Dr...
    Den lila gillade jag.
    Nifelheim skrev 2010-05-18 06:58:34 följande:
    Meen. Den blå phil&teden med grafitti-mönster har jag aldrig sett irl. Sålde den väldigt dåligt? Eller har folk inte ledsnat på den ännu? *suuugen på en blå vagn* Annars lutar det åt vibe nu. Tycker att den är klart snyggast av P&T vagnarna, men verkar vara många som varit missnöjda med den *velar* Nåja, måste cykla iväg mot dagis strax. Bilen är på verkstan så det slutar väl med att jag inte har råd med någon vagn alls
    Vet faktiskt inte, har aldrig sett den live förut heller så jag hajade till. Men jag tyckte den var helt ok, inte sämre än cammon iaf. Kunde de inte göra en med typ marimekkoblommor eller nåt, det vore coolt!

Jag är inte helt såld på vibe alls. Visst den är ok men nä, tror inte jag skulle välja den själv. Jag skulle nog köra Dash eller classic. Rent estetiskt gillar jag Classic bäst. Men det kanske är vanan elelr att jag gillar det mer klassiska P&T utseendet som var innan de sålde ut till "kina". Sporten känns ju helt klart säkrast dvs mest beprövad i dagsläget förstås och en sån kan jag också tänka mig. Jag blir sugen på P&T då coh då men har ju noll behov av en. Men som sagt, vem vet vad det blir när lillgrisen ska uppgradera i framtiden.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11