K*B*N, pratar del 11

viveca sten, hon är väll död väll så det borde inte komma fler? Jag ska kolla upp dom för dom har jag inte läst
Cutest blogg.. har blivit betalsida, det kanske är det som spökar Sarah!?
Nu har jag ringt och bokat klipptid för mig på tisdag, fast jag egentligen är nöjd med frisyren nu.. Det är bara det att jag inte tar b-vitaminerna längre och nu har jag börjat fälla som en överkörd gnu igen, plus att Vemund drar mig i håret och jag är HÅRÖM!! Det är frisörprogrammet på gymnasiet här som har elevklippning och jag tänkte vara lite "wild and crazy" och ge dem fria händer (saxar) med mitt hår.
Igår var jag på ett litet föredrag med en av mina nya favvoförfattare; Marianne Cedervall. Hennes böcker kan jag varmt rekommendera om man vill ha lite mys i soffan en höstkväll. Humor, lite allvar, några småmord och mysig gotlands/norrlandsstämning. Böckerna heter Svinhugg och Svartvintern och jag längtar till maj 2011 då Spinnsidan kommer ut.
Asereht: IDAG var min brevlåda snäll!! Vemund sover så jag har inte kunnat prova mössan, men den ser okej ut i storleken.. tror jag.
Jag har även hämtat ut mitt körkort - äntligen!
Sötis! Kul att den passade!
funderar på ikea men kan inte bestämma mig...
ingen sparbössa att låna ur?
vi har en gemensam (sist jag tömmde den blev d en NY sitty )
Vi kör didrikson jätte nöjda förra året å andra sidan brukar jag köra gekås annars fick sovmorgon idag
7.20 riktig lyx! Tänk om man sagt d när man var 20
Ingen mer än kavat å ekorren som har snäll låda?!
Tyvärr inte hunnit ännu fr s tänkte ta d nästa v vid dagis inskolning *egentid* inte f-n tänker jag gå till en infekterad arb.plats i onödan