Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-09-25 10:27:19 följande:
    verkar vara slut på webben redan såg den förra veckan men hittade den här med:
    blondis81.blogg.se/2010/september/akpase-fran...

måste nog kolla i stan idag...
    Den ser ungefär ut som de från Ge-Kås (fast de har inte så snygg insida) men på Ge-Kås är de ju ett par hundringar billigare.
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen

De två senaste gångerna jag har haft mens har jag också fått jorden huvudvärk + att jag blöder värre än Stockholms blodbad. Orka liksom!!

Kavat: Det låter som en trevlig dag trots allt.

Vi hade trevligt på marknaden och jag fuskade lite med en gräddboll, men är det marknad så är det.

Asereht: Fiiin färg ju!!

• Ekorrfamiljen

Har aldrig haft någon sån presentkalender för jag glömmer alltid bort att göra den i tid och så har jag aldrig ork att hitta på 24 saker..

Angel gjorde ju min dag i fläsktråden iaf. Tack tjejen!

• Ekorrfamiljen
    Asereht skrev 2010-09-25 20:58:52 följande:
    Nä nu ska jag gå och lägga mig och mina smågrisar. Jag är ensam med mellan, mini och nöffe sedan igår. Maken och storbus drog iväg med båten. De har lite egentid tillsammans (+ krullis ) medan vi är hemma och roar oss själva. Jag har just kollat på Tracys hämd. Kul med lite 80-talsnostalgi. Dessutom gillar jag den trots att det är äkta tantlitteratur. Jag är lite småkär i Tom Berenger . *s*
    Ååh, nostalgi! Jag bara ääälskar Tracys Hämnd!! Såg den för lite sen och visst är han söööt!
  • Ekorrfamiljen

Alltså, hur funkar bettskena? Jag får panik av att ha något i munnen, speciellt när jag ska sova! När jag hade tandställning (sån lös med gom) trodde jag att jag skulle kvävas både dag och natt.

zasata: Även suppar påverkar ju levern. Det känns som en alldeles för hög dos med 1 mg var 4:e timme!!

• Ekorrfamiljen
    Lokatt skrev 2010-09-26 11:10:13 följande:
    tjoho, nu har jag en anledning att köpa en klänning till mig själv! Är bjuden på bröllops-efterfest. brudparet flyger till vegas och har efterfesten i hemstaden (här) efter några dagar. Så, godtaglig ursäkt att köpa ny klänning!

Vore lite roligt att få höra vad ni dels tror jag har för klänningsmak och dels kanske rekomendera (länka) någon ni tror passar... (om nån har tid)  Fast jag tror jag vet vad jag ska ha för nån, kan länka sen när ni iaf. gissat min stil. En bit ifrån arbets/träningskläderna ni sett mig på kort i
    Du ska ha en ganska kort svart, ärmlös klänning i silkigt material med rosor på.. Hmm., undrar var jag såg den. Lite punkstil. Den skulle vara tokfin på dig.
  • Ekorrfamiljen

Vi behöver också scheman, både till Vendel och oss själva!

• Ekorrfamiljen

*lider med Fröken Småland* 3 timmar är ju max vad jag orkar med båt totalt. Fast oftast lägger jag mig på golvet och hoppas att nån annan tar hand om ungarna. Drömmer

• Ekorrfamiljen

Min tandställning är fortfarande kvar på insidan av tänderna. Jag fick den när jag var 15 och blev av med den när jag var runt 19 tror jag. På skolfotot från 9:an ser jag helskum ut eftersom jag inte ville le så rälsen syntes.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11