K*B*N, pratar del 11
blondis81.blogg.se/2010/september/akpase-fran...
måste nog kolla i stan idag...

De två senaste gångerna jag har haft mens har jag också fått jorden huvudvärk + att jag blöder värre än Stockholms blodbad. Orka liksom!!
Kavat: Det låter som en trevlig dag trots allt.
Vi hade trevligt på marknaden och jag fuskade lite med en gräddboll, men är det marknad så är det.
Asereht: Fiiin färg ju!!
Har aldrig haft någon sån presentkalender för jag glömmer alltid bort att göra den i tid och så har jag aldrig ork att hitta på 24 saker..
Angel gjorde ju min dag i fläsktråden iaf. Tack tjejen!
Alltså, hur funkar bettskena? Jag får panik av att ha något i munnen, speciellt när jag ska sova! När jag hade tandställning (sån lös med gom) trodde jag att jag skulle kvävas både dag och natt.
zasata: Även suppar påverkar ju levern. Det känns som en alldeles för hög dos med 1 mg var 4:e timme!!
Vi behöver också scheman, både till Vendel och oss själva!
*lider med Fröken Småland* 3 timmar är ju max vad jag orkar med båt totalt. Fast oftast lägger jag mig på golvet och hoppas att nån annan tar hand om ungarna.
Min tandställning är fortfarande kvar på insidan av tänderna. Jag fick den när jag var 15 och blev av med den när jag var runt 19 tror jag. På skolfotot från 9:an ser jag helskum ut eftersom jag inte ville le så rälsen syntes.