K*B*N, pratar del 11
Hörrni jag får lite presttionsångest inför träffandet, missfårstå mig inte jag vill jättegärna träffa så många som möjligt av er men jag är liksom lite rädd för att inte "vara bra nog". Jag är alltid sån när jag ska träffa folk jag inte träffat förr och er har jag ju pratat med regelbundet under så lång tid att jag är lite rädd för att mitt verkliga jag inte lever upp till bilden. Gaaaah, svårt att förklara men jag är både blyg och har haltaskigt självförtroende och jag är så otroligt icke cool att det finns inte. Lantismorsan nr ett som tom ibland känner mig lite obekväm när jag kör bugaboo för att den inte matchar resten av mig.

Ja ja ni får bilda er en egen uppfattning förhoppningsvis och jag hoppas den blir bättre än hur jag tror att folk ska uppfatta mig. Stora lantisfamiljen i stora risiga bilen landar förmodligen på västkusten sen lördagkväll så från imorgon nås jag endast på mobilen (nytt nr, någon som saknar?).

Funderar på om ni väl svänga förbi här i morgon? Eller hinner ni det? Jag vet ju som sagt varken hit eller dit, lite svårplanerat kan man säga!

Söndag är vi i alla fall "dubbelbokade", om inte bebis kommer... Men annars är det som sagt lugnt. Ni får jätte gärna komma uppåt eller så får vi ses i Varberg, längre söderut åker jag inte om barnen är med.