K*B*N, pratar del 11
Ase: den vagnen du länkade var i Vara... Där va maken igår... mamma ska till gekås på måndag...
Ase: den vagnen du länkade var i Vara... Där va maken igår... mamma ska till gekås på måndag...
ase, en sån sulky "hittade" jag och lämnade till polisen, sen rin´gde dom å jag fick hämta den för 80:- men orkade inte då d va en del rost å äcklig klädsel... så jag hoppade, till makens förtjusning... (fast han frågade allt om jag inte skulle hämte den )
Jag vill oxå veta fr s har letat men kan inte hitta ngt kap kommun valet vet jag men sen ingen aning... Men jag vill ha kvar ROT eftersom vi ska renovera badrum men dom håller aldrig löften ändå... Vi har 50 000 inv i stan å dom håller på att stänga hela sjukhuset trotS löften tvärtom förra valet...
tagit fram för att lägga på t men just nu är det sjukt mkt grejer där, så köparens marknad helt klart... men jag väntar väl tills nov. när allt är slut och folk är desperata
en didrikson overall, en fix-vind å sen den roooosa nya som M växte ur innan vi han använda den... lite till så klart men pop går sjukt billigt och d finns massor iaf i 80...
Var i ullared idag men d emma inget regnskudd...
konstigt mitt meddelande blev...
d fanns inga neongula regnskydd i Ullared idag.
så
skit, jag jobbar i morgon... annars hade jag vart på rymmar-resan!
inte för att jag behöver utan för att d hade vart kul
Jag kan fixa spagaten men vill ha ngt kul å billigt för att visa
kavat:
vi hade jätte svårt med napp till M den ramlade ut heeela tiden!
men mam´s prematurnappar på apoteket! d löste ALLA våra napp problem!
ang. nätterna! jag förstår precis! S var likadan, tyvärr med tillägget tills hon var 1½... men skam den som ger sig... nu sover hon som en gris
M sov från dag 1...
Kavat - skicka över lillen hit, jag kan ändå inte sova och behovet av att snussa bebbe är STORT! Och det kanske skulle få mig lugn...