K*B*N, pratar del 11
jny har ju fina mössor
jny har ju fina mössor
men nu börjar det bli "keps"väder tycker jag, ni vet bomullskeps i retrostil. Och två "gubbkepsar" från nuckelheads (finns på babyshop) har vi med. Vanliga kepsar är jag allergisk mot dock
idag har jag bevis på min modighet och förmåga att äntligen få tummen ur.. Jag var hos sjukgymnast för höften!
Fick inga saker sagda som jag inte visste, men hon var bra och så ändå.. gav mig ett program jag ska göra dagligen och beroende på hur höften reagerar så vet vi förhoppningsvis mer om två veckor.
fr.s, hur är den gula toppsettet til buggan? det finns en ny sån i canvas va? klurar på om den e snyg på brun.. eller om nyansen är mes-gul-90tal
igår hade jag fullt hela dagen då vi var på hundutställning. Grattar R.flickan idag, även om jag redan på andra håll pratat med dig och vet ni hade det trevligt på kalaset.
Nu behöver jag åsiktsregn här tack! Hur gör ni med hjälmar?? Barnen behöver få nya cykelhjälmar och man "ska" ju ha hjälmar med grönt spänne till yngre barn. Det har vi oxå köpt tidigare. Men nu finns det inte köpa här i stan, utan i grannstaden och de är minst 150:- dyrare styck. För mig har det dock inte ens varit något att fundera på tidigare, det är vad vi köpt. Men nu har jag sett att nästan ingen verkar bry sig om det?! En mamma jag pratade med undrade tom. vad det var?!
Och i affärerna här säljs det som sagt bara vanliga spännen på de mindre hjälmarna med och folk köper?
Hur gör ni och hur tänker ni?!
tittar på det här med hjälmar... http://www.ntf.se/konsument/cyklar/cykelhjalm/default24852.asp