• Lokatt

men nu börjar det bli "keps"väder tycker jag, ni vet bomullskeps i retrostil. Och två "gubbkepsar" från nuckelheads (finns på babyshop) har vi med. Vanliga kepsar är jag allergisk mot dock

• Lokatt

idag har jag bevis på min modighet och förmåga att äntligen få tummen ur.. Jag var hos sjukgymnast för höften!
    Fick inga saker sagda som jag inte visste, men hon var bra och så ändå.. gav mig ett program jag ska göra dagligen och beroende på hur höften reagerar så vet vi förhoppningsvis mer om två veckor.

• Lokatt
    zasata skrev 2010-04-15 21:22:50 följande:
    Spammar tråden här nu då med lite ullared shopping 3skor till mig och ett par till Ebba, gissa vilka Lite blandatLite till LeoTill EbbaTill mig.Jacka till mig och TobbeMest födelsedagspresenter till Ebba.+ lite annan skit
    Gissar att bilen hem var full eller? jackan såg snygg ut
    Asereht skrev 2010-04-15 20:57:06 följande:
    Ni vet att jag har klagat på att jag börjar bli gråhårig. Kolla in bilderna som är tagna tidigare idag, där syns det! Det här hände alltså under grav, jag har fått massor av grått i håret. Mest tydligt i luggen.   Jag måste verkligen komma iväg till frissan (klippa) och fäga håret (hemma)! Maken kan inte alls förstå varför detta är så viktigt, han förstår inte varför jag tycker att jag ser gammal ut. Själv tycker jag att det grå lägger på en så där tio år utseendemässigt. Karlar är dumma! *surar*
    Såå mycket är det inte och jag håller med fr.s du är så fin så Tänk de som blir heeelt gra vid 25. Några graviditets-grå går ju att färga
    Själv blev jag tråk mörk (cendre typ) av grav. var ljus innan.
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2010-04-17 12:53:32 följande:
    Sy ett snyggt i orange
    jag har ett orange på nu Fast orginal i fleece. bara på ryggen, resten brunt.
    Hade hoppats på att gula fanns i canvas, ville ha en canvas suffla men det är svårt att hitta canvastyg o sy själv tycker jag, då tar jag hellre en orginal canvas.
    Har ett så snyggt tyg på g till en rygg som är just gul/brun.
    Fröken Småland skrev 2010-04-17 12:52:49 följande:
    Det finns inget nytt gult toppset tyvärr utan bara den gamla i fleece. Det blir liiite kiss och bajs mot brunt men den gula nyansen är riktigt kanariegul och härlig
    hahahaha kiss och bajs haha, vilken koppling bara för det var de färgerna
    Var det föresten inte du som letade ett för att ha haft i samlingen? eller hittade du det tillslut? Kanske inte aktuellt längre när du sålt av? hittade ett nytt i kartong för 500:-
  • Lokatt

igår hade jag fullt hela dagen då vi var på hundutställning. Grattar R.flickan idag, även om jag redan på andra håll pratat med dig och vet ni hade det trevligt på kalaset.

Nu behöver jag åsiktsregn här tack! Hur gör ni med hjälmar?? Barnen behöver få nya cykelhjälmar och man "ska" ju ha hjälmar med grönt spänne till yngre barn. Det har vi oxå köpt tidigare. Men nu finns det inte köpa här i stan, utan i grannstaden och de är minst 150:- dyrare styck. För mig har det dock inte ens varit något att fundera på tidigare, det är vad vi köpt. Men nu har jag sett att nästan ingen verkar bry sig om det?! En mamma jag pratade med undrade tom. vad det var?!
    Och i affärerna här säljs det som sagt bara vanliga spännen på de mindre hjälmarna med och folk köper?
    Hur gör ni och hur tänker ni?!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11