Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Zasata: missade ju att du sålt syskonvagnen, det gick fort! Förresten när du frågade om jag gillar min MacLaren så svarade jag nej men svaret är inte fullt så enkelt. Som extravagn att ha liggande i vår pyttelilla bil så är den kanon för de två-tre hundralappar som jag gav för den. Men jämfört med en Bugga så känns den ju som skräp och det var mest det jag svarade på när du frågade. Faktiskt tycker jag också att den är lite söt i sin enkelhet och den riktigt snygga grafitgrå färgen.

• Fröken Småland

Min modell Triumph har bara viloläge men både quest (tror jag?) och techno har liggläge fast de brukar vara dyra tycker jag. Min var såklart ett fynd

• Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 21:38:17 följande:
    Zasata: 2.800 är ett bra pris för en köpare men jag skulle satsa på 2.500
    zasata skrev 2010-04-10 21:42:57 följande:
    va??
    Jag syftade på din fråga om vad man skall ge för en begagnad Bee. Som säljare skulle jag vilja ha 3.000 men som köpare vill jag inte betala mer än 2.500
  • Fröken Småland

Asereht: Det heter väl bandanas såna där scarves tror jag. Jag hade några skitbra från H&M i frotté med plastad baksida men det var mest för att Maja dreglade så kopiöst. Kräkts har ingen av dem gjort. Tips annars är väl kanske att redan från början sätta på en kortärmad t-shirt ovanpå bodyn så har man ett lager att skala av utan att behöva byta vid första spyan {#lang_emotions_dreamer} Beroende på hur tunn spyan och är och tränger igenom och självklart hur varmt det är inomhus.

• Fröken Småland

Nu sticker vi en sväng till Jönköping. Jag funderar på att gå in på 1klass och bräscha med min nya Bee eftersom de inte får in den förrän i slutet på april *amatörer*

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-11 17:30:42 följande:
    Sagt av minibusen (som lever i sin egen lilla värld befolkad av honom och scoobygänget ;)):- Pippi rymmer mycket för hennes mamma är en fjäril och hennes pappa ramlade ombord. *hum* - Mamma, min vän Tindra är en TJEJ! - Ja, jag vet vännen. (jag alltså)- HUR visste DU det?Ja, hur sjutton kunde jag veta det??? *fnissar*
    Du är inte lätt att lura du

Sötis!
  • Fröken Småland

Lindadjo: superfin lampa!
    Asereht: måste genast spana in det knäckebrödet.
    Kavat: jag har skalkläder och fleece på barnen framöver. Har satt igång att tvätta overallerna nu på morgonen då det ser ut att bli soligt och fint så att de kan torka ute. Vinterjackorna behåller jag dock lite till då morgnarna fortfarande kan vara rejält kalla, imorse t ex var det -3 här.

Kom på en sak som jag inte tänkt på om det var likadant på den gamla Been. Hela sits- och ryggklädseln går att ta bort och tvätta och det öppnar ju helt nya möjligheter för att sy en alldeles egen *har fått blodad tand*

Återkommer om det projektet! Skall bara se till att få in mina ansökningar om skola först, har fortfarande inte beslutat mig för i vilken ordning jag skall söka inriktningarna.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11