-
Finns inte kvar och kommer inte in (vad hon visste mer i vår) enligt hon som jag pratade med. De hade några enstaka 98 rosa kvar och kanske någon mer mindre när jag var där i lördags.Pruseluskan skrev 2010-04-15 09:13:11 följande:Behöver nog en 104, för visst är dem rätt så små i stlk?
-
Fanns ju visst! Missade du verkligen! Fasen vi skulle gått ihop!Ekorrfamiljen skrev 2010-04-15 11:07:21 följande:Det fanns inga skaloveraller när jag var på Ge-Kås senast. Om någon ska dit någon gång och det finns overaller inne vill jag väldigt gärna ha en i 80 och en i 86 till Vemund! Helst i aqua eller rooosa!!
-
Jahapp, så sket det sig..
Maken är i Umeå, skulle kommit hem i kväll enligt planerna.
Imorgon hade jag fixat barnvakt så vi två skulle ut och äta och "fira" hans födelsedag som vi inte hann med förra veckan pga av finbesök.
Men det går inga flyg så förhoppningsvis är han hemma på lördag förmiddag... -
Dessutom är ungarna snoriga och dottern spydde (gissar av pastan på dagis, men det är bara gissning...) Så det här kan bli en rolig natt...
-
Haha, det var inte så jag menade. Det var verkligen jätte kul att ha dig här!Ekorrfamiljen skrev 2010-04-15 18:54:44 följande:Kavat: Sooorry!! Men vi fick ju fin mat och hade trevligt ändå, även om jag kanske var lite av "femte hjulet" om man ser det ur ett mer romantiskt perspektiv. passau: Vad surt med makens jobb. Vad blir det för god mat till dig och tjejerna? Asereht: Snygga dregglisar! Jag gillade den vita bäst tror jag. Ska få ändan ur och sy egna snart, jag ska bara.. Jag måste förresten sätta mig vid symaskinen ändå någon dag och sy upp ärmarna i Vemunds tröjor och bodies. Nu har jag stört mig i 5 månader på att gå och vika upp ärmar dagarna i ända så det måste bli ändring! Ska bara..
Då var jag ju inställd på att du skulle komma, så det var inget. Men denna helgen hade vi verkligen planerat att gå ut och käka. Jaja, det blir fler tillfällen, bara så himla trist när man ställt in sig på att han skulle komma hem. -
Asereht, har inte kollat vad som finns kvar i stl och färg, men det är ju ett säkert kort.
www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60060080&colorid=2518632§ionid=clothes&subsectionid=o-specilapriser
www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60060082&colorid=2513694§ionid=clothes&subsectionid=o-specilapriser -
F-n vilket dygn.. Zasata du kan sluta läsa nu.
Dottern spydde lite igår, sonen i natt, båda av allergi/intolerans - det är iaf min största misstanke med tanke på resten av symptomen.
Så upp i natt och torka spya. Mådde kasst igår, sämre i natt och urkasst nu dessutom. Influensa, förkylning? Mår piss i alla fall. Katten hade dragit in en mus så jag satte bara på gröten och gick med skyffel för att slänge. Inälvor och skit över golvet så det slutade med att jag också spydde av äckel och brände gröten.
Snälla mamma hjälpe till under dagen och nu är jag hemma igen och ska bara äta lite och lägga barnen, tänkte jag. Sen har jag plockat lite skärvor och annat, när ska det sluta?
Varför blir man alltid dålig när maken är borta? Beundrar er ensammstående ännu mer, fattar inte hur ni klarar er.. Maken har fortfarande inte kommit hem. Blir en kombo av buss, tåg, buss, bil hem från Umeå så förhoppningsvis så är han hemma i morgon fm.. -
Alltid ut och in!Pruseluskan skrev 2010-04-16 22:06:02 följande:Nu har jag skickat in alla bilder (dem jag valt ut ur mängden) från 2010 till framkallning. Så nu börjar jag att se slutet på denna foto-tunnel Skrivit och fyllt på Tuva's - Om mig själv boken och hennes dop/födelsedagsalbum. Det får en sten att lätta lite från allt jag borde göra men aldrig har/tar mig tid till att göra-ångesten. Imorgon ska jag tvätta skaloverall ( inge sköljmedel har jag koll på att det ej ska vara men ska den tvättas ut och in ?) Och vagnsdynan bör vaskas, fast det känns som välldans otacksamt-jobb, men det gnager på mig när den är fläckig och dann.... Nu läsa mama och sedan göra natt! G'natt på Er!
-
Här mår jag bättre tror jag. Spydde massor innan
, men det var mest av slem och hosta, tror jag... Förkylningen har brutit ut ordentligt så frossan är borta och värken i kroppen, så då känner man ju sig så mycket bättre.
Fick kört barnen till gympani förmiddags där maken mötte upp. Han hann precis, blev buss, vänta 2 timmar, tåg under natten och sen taxi till Landvetter för att hämta bilen.. Många timmar hem från Umeå.Men nu är han äntligen hemma!
Han hämtade nya sommardäck till bilen, 3000:-, det är ju en halv Bee var min kommentar! Jag är också supersugen, får se hur det blir. -
www.tradera.com/Skotvaska-fran-Bugaboo-auktion_161113_111045524
Är det så här man ska sälja dem nu? Utan lock!!!