Lindadjo skrev 2010-04-11 20:39:11 följande:
Idag fick jag för mig att jag var gravid. Det spänner i brösten och mitt humör skojar man inte bort. PMS delux. Fram med ett clear blue som jag köpt när jag kom på att jag ville ha en till (skrattar åt mig själv). Men vad tror ni händer? Jo, det funkar inte. Nånting gick fel och testet visade ingenting. Suck... så jag är fortfarande ovetande. Ska vänta till nästa helg nu bara för det, för det jag ju trots allt bara någon dag sedan jag hade ägglossning, haha. Kan ju omöjligt känna av nånting redan, om det nu skulle blivit nånting då.
*hoppas*Jag går mest runt och är skendräktig och har massor av grav symtom fastän vi nästan inte äns lämnat sänghalmen

Asereht skrev 2010-04-11 20:54:04 följande:
Har ni testat knäcke från Vilmas? Om inte, gör det! Det är så himla gott! Funkar som snacks om man inte vill äta det som smårgås. Urgott verkligen. Min mor bjöd på sånt i påskas och jag blev totalt hooked! Köpte flera olika varianter idag på Willys.
www.vilmas.se/dem är farligt goda, dem smala långa röda med timjan och oregano(?) är grymma!
Den här
jennyn.blogg.se/2010/april/jennyn-willvin.html ska jag nog testa nästa gång skötväska krävs...
Nu duschen!