Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Hoppas att jag inte oredar tråden nu. Så här ser min frisyr ut om jag skippar stylingprodukterna. Jag har lyckats kamma ner luggen någorlunda men tussarna på sidorna får maken att ropa "Plupp! Plupp!" när han ser mig.. {#lang_emotions_dreamer}

Min frisyr om jag inte har stylingprodukter i håret.. ;)

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Ekorrfamiljen
    zasata skrev 2010-04-16 13:19:57 följande:
    GAH! jag håller på att bli galen ,sambon vägrar en barnvagn till.. VI har nog bråkat i två dygn nu
    Kan man få för många vagnar?

Vad är det för Brio och varför kan du inte köra den i sommarväder? Själv tycker jag ju att Bee är "pruttful" som jag sa till Kavat och Frk S, men den har onekligen sin charm ändå och den verkar ju väldigt lätt och smidig. Ett bra argument kanske?
  • Ekorrfamiljen

Tack vad snälla ni är! Själv får jag ju snespel på frisyren, men det värmer att några gillar en ändå! {#lang_emotions_heart} 

Kavat: Stackars er allihop!! Hade gärna hjälpt till jag också, men det tar ju lite tid att ta sig till er, speciellt när flygen är inställda.. Hoppas ni alla mår bättre nu!!

Riski: Usch vad jobbigt det lät.  Att slippa fixa/betala själv är det sköna med att bo i lägenhet, men ändå kollar jag och maken lite halvseriöst efter gemensamt hus. Det var bara det här med jobb och vettig inkomst då..

Har konfronterat mitt missbruk och lagt ut bild i min blogg - mest på skoj förstås! Men, varför varför varför köper jag så många filtar??? Hade jag haft plats och råd kanske det hade blivit en hel del fler vagnar också, men just filtar..???

• Ekorrfamiljen

Pruseluskan: Vad duktig du är som framkallar bilder. Jag måste också.. *ååångest*

• Ekorrfamiljen

Jo, nu har jag ju en turkooos Brio Sing, en rooosa BT Jogger Komfort och en härligt 70-talsbrun manchester Gesslein Panorama som favvovagnar och det får faktiskt räcka. Problemet är att jag skulle behöva sälja av runt 4-5 andra, men man får ju inga pengar för dem i nuläget. När (om?) vi flyttar så måååste jag iaf sälja.

Hittade förresten en hel kasse tygblöjor när vi började röja i garderoben på mitt gamla kontor för att ge plats åt Vemunds nya sköthörna. {#lang_emotions_innocent} Jag trodde att jag hade sålt av allt efter Vendel. *hostar diskret*

• Ekorrfamiljen
    Grattis Riskiflickan!! {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_cheers}

Pruseluskan: Vilken liten sötis! Rooosa är väl aldrig fel?
  • Ekorrfamiljen

Här har jag alltid köpt cykelhjälm med vanligt spänne för det fanns inte grönt förut.. Sedan blev ju barnen så stora att de fick "riktiga" hjälmar. Nu är det dags att fundera för Vendels del.. Hmm, han kommer ju inte att cykla/leka obevakad på många år till, men när han sitter bak på min cykel blir det ju rejäl fart och då känns inte grönt spänne helt säkert.. Eller? Nä, jag vet inte vad jag ska svara Lokatt.

Asereht: Grattis till mellanbus och så instämmer jag med linne under tunika så kan man amma någorlunda diskret ändå.

Sarah: Det borde flöda, men du kanske är den sorten som inte läcker ändå? Är bebisen mätt och nöjd annars då? Har han nåt namn förresten?

Idag var jag på underredesbesiktning och fick godkänt. Det var ju en flik som glipade förut (ursäkta detaljerna) och det var inte alls skönt vid övningskörning, men nu verkade det ha fixat sig själv - bara för att jag betalade 300:- och träffade en läkare såklart - men det är skönt om man slipper fler reparationer där. Det är ju både dyrt och obehagligt.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11