• passau

K*B*N, pratar del 11

Ibland hade d vart skönt att va ihop med en tjej... Liten M skrek hysteriskt fö r hon ville inte sova. Maken stog nere å pratade med grannen men sket även i S som inte kan öppna grinden... När han kom upp frågade jag om han inte hörde?! Jo, men du ropade ju inte på mig! -idiot!!!

• passau
    Pruseluskan skrev 2010-09-13 19:40:08 följande:
    Kavat- då får jag helt enkelt flytta in och ta han mellan passen då
    flytta in här! maken kan bo i källaren *sur på honom*
  • passau

jag börjar jobba i morgon... på kaos-skiten! å chefen ringde och sa att jag måste täcka för en som är på sem.

1. dom kunde tänkt liiiite tidigare på d när hon åkte förra v. och jag inte har en aning om vad det handlar om
    2. jag har itne jobbat sen 31/5, tror jag har sjukt mkt att göra med mina egna saker...
    3. jag får inte ha mitt skrivbord eller mina saker...
    4 allt är kos
    5. dom mobbas som f*n

någon som vill byta dag med mig i morgon?

Ekorren... jag tar lätt bvc och klippning

• passau

Chefen förstår inte ens när folk säger upp sig och talar om varför "för d finns ingen konflikt" nej tjena... Jag fattade inte med annonsen?!

• passau

Jag har en marinblå vind fleece från fix om någon är sugen tror den e använd 5ggr eller ngt i vagnen... stl 74.

• passau

har köpt soffan!
    fick ner den från5500:- igår fm till 3500 inkl bädd idag

så när jag slutar ska jag TOKMÅLA så d e fint i kväll!

bädd-delen köper man separat så d ska vara en vanlig ektorp hörnsoffa...
    så jag hoppas jag kommer bli nöjd!

eller allt utom skrot-upplag är ju en förbättring  

• passau
    Pruseluskan skrev 2010-09-14 19:04:15 följande:
    T har en Didriksons skaljacka i stlk 90 som hon fortfarande kan ha, men jag kollar lite vinteroveraller och då äår frågan 90 el 100? står att det är stora i stl vill ju inte att hon ska "drunkna" i den men 90 blir väll lite litet? tror hon är runt 94cm cirkus....
    S fyller 4 i feb, har 104 på kläder men 90 på didrikson overall, 100 var för stooor...
  • passau

funderade på sängen med S, men målade klart i gillestugan! så nu är den färdig målad!!!
    i morgon kolla fondvägg, välja matta och inskolning!

lister struntar jag i så länge då vi renoverar massor i stugan och detta kommer bli dyyyyrt! men jag har velat göra ngt sedan vi flyttade in för 4 år sen... så jag säger som fylking:

ÄNTLIGEN!!!!!

nu go´ natt!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11