• zasata

K*B*N, pratar del 11

ja men man måste handla för 500kr.. jaja handlade 1250kr innan rabatt.. så får väl se
    Blev en filt till min bror han hans tjej, deras bebis skall ju komma i början på augusti
    en tröja och byca till ebba en t-shirt till leo och ett par stövlar.

• zasata
    Kavat skrev 2010-07-21 22:23:09 följande:
    Vi köpte ju tillsist privat. Visste ju att det fanns en viss risk, men Toyota är ju kända för att ha rätt bra bilar och trodde faktisk i vår blåögdhet att den skulle hålla längre än 2 mil. Alltså maken var sååå noggrann när han kontrollerade allt och körde ju runt en del innan osv. Vårt gick på 12000 för rep... Sura pengar..
    fy vad surt :(
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-07-23 07:56:13 följande:
    Zasata: visst kan du backa så länge affären inte är genomförd; dvs varan är betalad och levererad. Men jag tycker att du i så fall skall kompensera dem för bensinen (för visst skulle de möta upp?). Men den är säkert jättefin! Annars får du kolla på min Chicco
    Han skulle jobba i stan i veckan. Så vi skulle ses vid Nordstan då. Men jag frågade om det var rost eller så på den, vilket dom har sagt det inte är :)
  • zasata
    Thulo skrev 2010-07-23 19:34:51 följande:

Tjapp nu får jag äntligen använda bebisens vagnar     efter att ha fått nästan bara sitta still och vilat pga mitt höga bl.tryck så är han äntligen här ♥.
    men jisses vad han förbrukar blöjor och kläder han är så smal att blöjorna läcker. Hade ju räknat med en stor bebis då storebror som fyller 3 år imorgon vägde 4090 medans den här bara vägde 3090 är stooor skillnad han drunknar i strl 50 och jag som inte hade skaffat  så mycket i den strl   
    GRATTIS!!!!!!!
  • zasata
    Thulo skrev 2010-07-25 07:31:32 följande:
    jösses vad här har regnat inatt och det verkar inte ta slut, visserligen behövs det men det hade ju men det är kallt också.
    nån som har nåt bra tips på nåt billigt att göra i sommar. Vår bil är fortfarande inte färdig, väntar på delar till automatlådan och den har redan kostat oss 11000 törs inte tänka på vad det kan sluta på. Och med nytillskottet i familjen så kommer vi inte så långt i lill-bilen utan måste åka två bilar om vi ska nånstans om 16-åringen är hemma och vill med.
    Var bor ni?
  • zasata

www.yves-rocher.se/control/product/~category_id=4050/~pcategory=4000/~product_id=15551/

Jag funderar på att köpa den, vad tror ni? Just nu är vikten ok, även om jag helst vill ner 5-6kg till. Specielt om jag skall börja med lyckopiller igen för lär gå upp 5kg av det..
    Men jag drar liksom inte ihop mig alls! utan är som ett dragspel, att ta på sig jeans är att glömma! Kan komma i mina gammla, men magen liksom väller över..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11