• passau

K*B*N, pratar del 11

alla köper vagnar

nu har jag tapetserat i källaren... så idag är målet att åka och köpa mattan till golvet! hade inte med mig takräcket igår...

Jobbigt att fixa allt själv men jag orkar inte vänta på att maken ska orka hjälpa till... han får ta barnen och disken!

igår skulle han lägga tjejerna, han brukar muttra om att dom ska sova 19.30... yea right... våra tjejer behöver bara 10h sömn så då får han gå upp säger jag... är hellre utan egentiden på kvällen och får sova på morgonen... vid 21.30 var dom ff vakna

jag tapetserade han skulle lägga tjejerna...
    d skreks rätt bra*L*

slutsatsen blev att han inte lyckades *skadeglad*
    så jag fick avbryta och gå upp till honom,... när jag går in och skall ta M så ska d såklart tjafsas för han ska fixa det själv... hrm,,, jaja, efter 1h gick det... jag kanske hade lugnat henne på 10 min... men men...

• passau

försöker somna liten M... hon sov 15 min i bilen förrut, = heeeeelt hopplöst nu...
    själv e jag medvetslöst trött, tror jag börjar bli sjuk så jag vill inget hellre än att hon ska somna så jag får vila!

S sitter framför bolibompa... så där e d lugnt...

• passau

Jag håller fast prus när ni bryter er in! Jag bryter ihop nu annars... Slitit med mattan, försöker få in soffan... Men hörnet går inte in genom någon dörr trots att jag tagit bort själva dörrarna... Blä!

• passau

Lite kluven... Hela min uppväxt har jag blivit "hånad" för att jag sagt att jag är allergisk mot katt.... Soffan vi köpte var full i katthår å hela tiden jag grejat i källaren har jag haft hysterisk huvudvärk å trott jag ska få värsta förkylningen men inget hat kommit... Idag satt jag å pustade ut en stund... Då började ögon, näsa å hals... Tog en aerius å 30 min senare var allt borta!!! Tills jag gick ner å stannade ett tag igen... Så hoppsan jag var visst allergisk mot katt

• passau
    Angel Gbg skrev 2010-09-17 19:09:21 följande:
    Hmm och kattallergen är absolut det svåraste att få bort så om du har otur får nog soffan flytta ut
    segt isf...
    och vansinnigt dåligt att inte skriva det i annonsen!
  • passau

Varit i stugan hela Dan... Har ni tråkigt i morgon Angel får ni gärna komma... Orkar tyvärr inte flytta mig själv... Är gräsänka... Maken snickrar...

• passau

ja, foto ja... vi ska ta nästa vecka...
    jeansklänning hade S förra året, känns lite to much att ta samma klänning väl?!

annars har tjejerna likadana så jag hade kunna ta dem

funderar på en kortärmad klänning med tights... blå på S, och rosa på M, samma men olika färg... får se...

• passau
    Kavat skrev 2010-09-20 13:45:00 följande:
    Här är det inte så bra. Liten har haft ont i magen hela natten igen... Röd currypasteWok (fast mild) tror vi.. Stackars liten..
    Sen fick jag avboka barnmarknaden i helgen, tänkte sälja. Hinner inte.... Men hade å andra sidan inte så mycket kvar som jag vill sälja där. Man får inget för Meandi och pop, så det är meningslöst. Däremot kan man fynda där. Så får försöka någon annanstans istället.
    var är barnmarknaden?
  • passau

som min kusin sa "I Stockholm fick SD 2,2%. Stockholmarna vill just nu ge bort Skåne till Danmark."

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11