• zasata

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-07-26 14:59:28 följande:
    Kavat, namnförslag:

Gustav

Elis

Emil

Nils

Knut

Frej

Allis

Majken

Rut

Maj

Astrid

Frida

Emil är jättefit var jag lite inne på till Leo.. Emil och Elton ville jag ;)
  • zasata

Jag gillar UJ, tar man av hjulen tycker jag den e liten och smidig :)

Glas har jag kunnat ha på bägge min magar :D Handlar väl om hur stor man blir..

Tråkgit ni blir blåsta på T :( Hänt mig 2ggr det inte kommit fram.

Och nu för för ett par veckor sen verkar hälften av det jag skickat kommit fram Demon vilket man ser på omdömen. Och mailar med vissa, tråkigt! Så nu skickar jag bara med schenker.

• zasata
    Angel Gbg skrev 2010-07-26 21:28:23 följande:

Hmm om Korren har rätt så är C fel... sen att jag var stooooooooor framåt och inte en millimeter åt sidorna det är tjej eligt skrock?

med ebba såg man inte bakifrån att jag var gravid. Med leo hade jag en bebis i ryggen två i magen en i rumpan...
    Men sen skall man ju bli snygg om man väntar pojk och ful om man väntar tjejer.
  • zasata
    passau skrev 2010-07-27 00:05:47 följande:
    Adam Erik elias hade vi med... Harblivit rejält blåst på T 2 ggr... Anmältmen lär intehända ngt... Bokat spa med mamma å syster nästa v.
    dom har jag med haft, dom hade jag till Ebba Oskar hade jag lite med..
    Jag och sambon är inte ritkigt överens än om Leo Men det är fram tills om är 18 va?
  • zasata
    Nifelheim skrev 2010-07-27 15:04:46 följande:
    Tack. En Svart Vibe med röda sittdynor. Nitron fick lov att flytta eftersom den blev lite i kortaste laget när E skulle sova. Använder vagnen mest sena kvällar när han somnat så det är viktigt med bra sovutrymme.

Låter bra att du är nöjd med den från Kjell&Co, har funderat på den. Priset tilltalar smålänningen i mig
    vad har kjell för något?

hittade inget på lindex.

men köpt massor på cb.kids i ett par omgångar.. och på lite andra ställen.
    tipsar om stävlarna på CB!
  • zasata
    Asereht skrev 2010-07-29 14:10:33 följande:
    Kavats bebis kommer förstås antingen imorgon då min man fyller år eller i början på veckan då vi kommer nedåt bara för att se till att mamma inte är anträffbar. Litar helt och hållet på min vanliga tur.
    vad kommer ni bo?
  • zasata

skönt det inte var nån canser!

fröken: skall bli spännande att se

kavat: dålig stil att inte hälsa på, har haft såååå seg dag på jobbet!

Idag var sambon på BVC med barnen, leo väger nu 11kg och 76,5cm på 10 mån koll.
    Ebba är 1meter och väger 15kg!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11