• passau

K*B*N, pratar del 11

en fundering bara...
    Jag är absolut inte FÖR SD, men dom får 20 platser i riksdagen, alla andra delar på 329.
    alla frågor som drivs är ju inte invandringen inblandad i...
    på något sätt överlever vi nog detta i 4 år...

INGA partier vill ju sammarbeta med dem, så förhoppningsvis kommer alla andra rösta ihop sig i deras frågor...
    (låter enkelt, men en politiker kan nog snacka sig ur d mesta... )

*försöker se positivt i mörkret*

• passau

nej, lagt liten M nu och ska krypa ner själv med, men i min säng... hon ville ha morgon 2.30 så jag är lite seg efter att ha jobbat idag...

Cs i morgon

• passau

Skickar kramar till Kavat... fy vilken dag!

kan bara tipsa om mam´s prematur-nappar, säljs på apoteket och dom enda som funkade när M var liten,,, nåär vi hittade dom var det som en annan tjej! hon kunde ha kvar dom i munnen och tappade dom itne var 5 min...

• passau

Käken har låst sig så jag kan inte gapa, har ondare nu än efterbåda snitten... Ska ringa gym så fort dom öppnar för jag kan inte åka 3mil nu innan dagislämning å jag vill inte ta med M... Hoppas d e en enkel förklaring! Haft ont i 3dygn nu... Blä!

• passau

jag är sugen på vagnen utan extra delar

fick inte komma till Gyn, jag måste ringa min bm, och höra med henne... hon har teltid, 11-12 å jag måste hätma M 12... bra planering väl?! suck...

dessutom har pappa slitit av ett ledband i foten och dom passade S, så jag får nog snart hämta henne... inte för att det är ett problem, utan mer att det blir jobbigt med 2 barn på gyn och upp i stolen... *dubbel suck*

• passau

jupp, käken låser sig till och från när jag inte mår bra = biter extra hårt...

vart på gyn-akuten, fick tjata till mig en tid,
    sen fick jag åka till mamma med barnen å tok köra till 3mil Gyn...
    väl där så klämmer han å kollar UL, och inser att han inte hittar spiralen :-O
    och höjt crp, så doxyferm 10dgr och ny tid till gyn om en månad för att leta lite...
    OM jag inte är fortsatt dålig på måndag för då ska dom väl gräva då...

• passau
    Asereht skrev 2010-09-24 15:34:21 följande:
    Min overallköpare ångrade sig igen och beslutade sig för att behålla overallen ändå. Eftersom den trots allt var tokfin och för att hennes man ansåg att det inte var värt besväret att hitta något annat med mer ull som kanske istället inte skulle vara lika fin och välhållen. Jag gillar hennes man!

På tal om man så väntar jag på att min ska komma hem, han har lovat laga middag ikväll. *najs* Han hade också fått nys om något trevligt ställe i Leksand så vem vet, kanske blir det Dalarna till brölloppsdagen.

Efter middagen drar maken och storbus till båten, de ska ha ensamhelg och jag blir själv med smågrabbarna. Vi ska ha mys och övernattning i vårt sovrum. Imorrn ska vi göra trolldeg och torka figurer som de får måla sen, typ pepparkaksformsfigurer som målas och dekoreras och hängs upp i band inför julpynt osv.

Nu ska jag vila i soffan en stund medan nöffe sover. Det gäller att passa på!
    med tanke på jul, dina byxor ligger fint här på skrivbordet, hittade inte din adress igen så inboxa den gärna så ska jag försöka skicka i helgen!
  • passau

Ase, tycker oxå d va fint!

borde duscha,.. får gäster om en timma och känner mig allt annat än fräsch, och har ont... blä!

men men

har kollat adventskalendrar till barnen och jag har en sen förra året till M, en baby born stor docka...
    men till S hittade jag både polly pocket, littelest pet shop och barbie, på amazon.com billigt både från USA och tyskland... men tror ni dom skickar hit eller till england? NOPE...

annars är dom ju jätte dyra...
    http://www.amazon.de/Mattel-R8156-Barbie-Adventskalender/dp/B002ACOPUM/ref=dp_cp_ob_toy_title_3
    http://www.amazon.de/gp/product/B001WAKHA0/ref=ord_cart_shr?ie=UTF8&m=A3JWKAKR8XB7XF
    http://www.amazon.de/Mattel-G8621-0-Polly-Pocket-Adventskalender/dp/B000FVX6WS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=toys&qid=1285427392&sr=1-1-spell

• passau
    Lindadjo skrev 2010-09-25 22:11:57 följande:
    Kom till mitt jobb i Halden så fixar jag en bettskena åt dig helt gratis
    hänger på!
    tror jag haft bettskena i över 20 år... d e min napp, kan inte sova utan...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11