K*B*N, pratar del 11
Asereht, han är ju bara för söt och mössan var toppenfin!
Asereht, han är ju bara för söt och mössan var toppenfin!
min lille ammar och ammar. äter de verkligrn så ofta?
maken fick ett utbtott i natt så han har jag skickat till sängen för att sova. hoppas han är trevligare sen.
barnen spelar spel på datorn. själv ska jag stoppa liten i sjal och gå ut och ta upp potatis till lunch.
prus,
Nu är jag så less på att svampeh-e inte försvinner. Liten har massor kvar i munnen och nog är mina bröstvårtor bättre, men de gör sååå ont när han "biter" sig fast, vilket han ibland måste göra många gånger samma amning.. Och ammar gör han typ gör varje, varannan timme... Är helt slut och skulle sovit i förmiddags när maken kunde ta honom i sjal. Jaha, vad händer, efter 45 min kommer han in med en gallskrikande son. Då har han lagt ur honom i vagnen för att han inte orkade bära. Jaha, och vem vaknar då och gallskriker för att han måste ha mat nu? Hur tänkte maken? Inte alls! Var inte planen att jag skulle få sova? Är så galet trött och har sådan huvudvärk så i natt hoppas jag att han sover lite mer igen.
Maken insåg ju sitt misstag, men det hjälper ju inte mig, för jag har fortfarande inte kunnat sova i och med att han ska äta hela dan. Så därefter har det ammats, rapats, bajsats osv. Och det där svampmedlet ska ju sitta en stund i munnen för att göra verkan. Inte konstigt att svampen inte försvinner.
Mysigt med bebis, men jobbigt med svamp och sömnbrist...