-
ja min mamma har ju det :( Men som tur är verkar det gå åt rätt håll.Angel Gbg skrev 2010-07-29 19:10:23 följande:Kavat: Glad att ni inte går samma väg som oss till mötes med canser... den sjukdomen är så jävla grym!
-
Ebba är född maj-07
Men kan vi inte försöka ta en dag eller kväll när jag är ledig och ha en play-date i Göteborg, Kunsgbacka eller npgot?
-
Tror med på skrea strand, jättefint!Asereht skrev 2010-07-29 23:07:29 följande:Ska fråga maken vad det heter, han är inte hemma. De säger bara "stugan" och "Falkenberg" när de pratar, jag har bara sett bilder. En jätteliten stuga och en väldigt väldigt lång strand med en väldigt väldigt lång "brygga".
Angel: -
hay vad ni skrivit!
Jag tror säkert det kan vara magkatarr, lider själv av kronisk, efter ebba gick jag ner till 52 kg lätt. (varför gör man inte det nu ??)
Jag e ledig på torsdag, playdatE?
-
vad är skillnande på 3Gs och 4?
-
Kan man "byta upp sig"?Pruseluskan skrev 2010-07-31 08:06:29 följande:*slänger upp fånen och viftar mot Kavat*lepsyl!!!!ojoj, hade ingen aning om skalgrejen, det ska jag kolla upp sen...najsigt.Kavat skrev 2010-07-30 19:55:48 följande:Ja, hon kommer på tisdag!
Visst har jag lite förvärkar och vaknar av dem och att det känns rätt rejält. Men näej, sen är det lugnt. Inte dags än på några dagar tror jag. Började fundera på att packa väskan idag, har lagt fram lite saker, men långt ifrån allt. Vad fasen behöver man ha med sig?
Kläder till bebis, bindor och annat tjafs har de ju där. Kläder till mig och bebisen att gå runt i för övrigt/åka hem i, bebisskydd, det där viktiga pappret med blodgrupp, behöver man mer saker? Jag förtränger nog att det är bebis på g för jag kan inte komma på vad jag ska ta med mig mer. Tensen åker givetvis med. Ett par tofflor. Mer?Kameran (5 megapix), bättre skärm (vet inte ritkgit på vilket settzasata skrev 2010-07-31 07:26:45 följande:vad är skillnande på 3Gs och 4?), annat utsende (inte lika "rundad" som 3:an) annan baksida, multitasking-funktion (men det kan man uppdatera sin 3:a till).... och priset
På telia finns endast 3gs som 8G 16 och 32 är endast iphone 4. Vet att telenor har ett gäng 3gs 16G kvar.....
- nått mer?! *väntar på ifylnad*Köpte ju min med telenor i februari eller något..
-
*nickar och håller med*Ekorrfamiljen skrev 2010-07-31 11:09:53 följande:*håller med Kavat* Man ska inte mucka med kvinnor alls, speciellt inte gravida dito.
-
Nif: Usch, fy vad jobbigt det låter. Tyvärr är det nog bara att kontakta BUP, hur tråkigt och jobbigt det än känns. Inte bara för din skull, utan för att han skall få det stödet han behöver. Hur mycket är han på dagis också? Hur går det där? Vad säger dom?
-
www.blocket.se/goteborg/Brio_Happy_med_stavagn_och_snygg_akpase_28712394.htm&w=2
vad tror ni? och sälja happy mixed... fröken S har ju en ny klädsel liggandes hos sig..
-
tycker du babytravel syskonvagnen tog lite platsThulo skrev 2010-08-01 20:08:27 följande:
Borta bra men hemma bäst
i helgen åkte vi på minisemester så j-kla skönt att komma bort.
Har från i början av veckan varit tvungen att kolla blodtrycket 2 ggr om dan och i princip sitta still och vila, men i fredags bytte dom medicin och då gick det äntligen ner.
Vi var till Lådbilslandet i Nykvarn sen bodde vi på hotell med supergod frukost, det var tur man hade frukosten att se fram emot för grabbarna som är 3 och 8 år hade supersvårt att somna så maken och jag är helt slut nu orakar inte ens packa upp. Idag var vi på Naturhistoriska riksmuseet och titta på bla dinosaurier innan vi åkte hemåt. Var bara lill-skrutten som sov som vanligt.
Sen är jag lite imponerad av hur lättkörd min Babytravelsyskonvagn var (har ju förut bara haft syskonvagnar utan rörliga framhjul, Förutom P&T då men den körde jag ju bara ett barn i )
Den fick åka med för att den tog mindra plats i bakluckan än jätte Emmaljunga liggvagnen...och har man bara en liten Saab 9000 så .
K Kavat det där blodgrupperings pappret hade vi inte med till förlossningen. Nu visste vi ju inte att jag skulle bli igångsatt så jag hade inte nåt med mig alls ingen väska eller nåt som tur var fick maken åka hem och hämta grejerna och dom väntade en timme med att sätta igång mig så han skulle hinna tillbaka ifall det skulle gå fortare än dom beräknat . Men dom sa att det var ingen fara blodgrupperingen fick dom fram ändå.
ja ge sugen på den och p&t igen! *hatar mig själv* Även en scooter, igen. men en 2.0
och alla dessa tre har jag ju haft en gång redan.. *stönar lite högt åt mig själv*