Nemia noj skrev 2010-09-17 08:00:09 följande:
Gillar ju alla klädslar du har på din bugga, men den med medaljonger och småfolk outfiten, är jag ju helt frälst i. Du funderar inte på o sälja dom
Sen behöver jag som jag vet just nu, snöhjulen, bumperbaren Eller va sjutton bågen till barnens händer heter.
I övrigt kan jag säga att bilderna ljuger om många skönhets detaljer, varukorgen e SUPER skitig, sittdels tyget e grå prickigt bak till, jag hoppas de e smutts som går bort när jag tvättar o inte mögel

hjulen är i bra skick, men bakhjulen är toma, sufletten lite solblekt o finns ett hål i den på framkant innuti, annars är den i helt ok skick, den fungerar och e helt underbar att köra utan barn så hoppas kännslan är den samma med barn

allt till buggan ska säljas

småfolk ryggen har Asereht uttryckt intresse för, vet inte hur sugen hon är längre, A? Medaljonger ska säljas separat, mamma på vift har sytt suffletten, så den är riktigt proffsig, ryggen och väsklocket till har jag sytt, ryggen har bra passform, sydd efter orginalet.
Tur att all klädsel på buggan är så lätt att tvätta då, så hoppas allt går bort på din

Fröken Småland skrev 2010-09-17 08:20:05 följande:
God morgon tråden! Äntligen hemma, det har varit några intensiva dagar men det har varit riktigt trevlig, lärorikt och lugnande. Det är ju alltid svårt att veta om man läst och förstått tillräckligt mycket och jag har ju lilleman hemma mestadels så det blir inte jättemycket läst om man säger så. Men jag känner att jag har full koll på läget och känner stor tilltro inför examinationerna framöver. Falun är en ganska fin stad även om den är bra mycket mindre än jag trodde. Skolan var jättefin och modern och ligger precis intill den stora anläggningen med de två stora skidhoppbackarna som byggdes inför ett OS. Lite surrealistiskt blir det ändå för en smålänning när man går ut från skolan och blickar rakt upp i två jätterutschkanor

Lägenheten som vi hyrt via turistbyrån var toppen och den vill jag absout bo i nästa gång också. Mina tre reskamrater var både trevliga och roliga och de sju restimmarna enkel resa gick förvånansvärt snabbt. Barnen hade det bra hemma med pappa men hade nog vuxit tio cm var

Mina små gullungar
Idag skall jag komma ifatt med tvätten, åka in och storhandla inför helgen samt försöka plugga lite grann. Första tentamen är om två och en halv vecka och den blir muntlig vilket är en fördel för mig som har munläder.
Sen vill jag bara säga hur glad jag blev över att höra att Pruseluskan och hennes familj fick ett sådant glädjebesked! Tack för sms Prus, jag har läst ikapp på kvällarna men blev så glad när jag såg ditt sms!
Grattis, grattis, grattis och hurra för en ny trådbebis!

kul att höra att du hade det så bra och trevligt.