Lindadjo skrev 2010-08-22 11:02:57 följande:
Mmmm....
Till mig själv : Velourtunikan med dragonfly och spetsar (underbar) Och den tunna grå cardigan.
Ungarna fick : Velourbyxor med fickor i mörk lime, gråblå canvasbyxor, stars and space-tröjan och diggies i lime. och så 3-pack sockar
Köper bara en av varje så klart, och så får de dela
Asereht: Tack för tipset om Didrikson, jag ska spana in det. Det är intersport som säljer de väl?
Nu är Zebbe och pappan ute i svamskogen, jag och Daniel är ensamma hemma. Han sitter uppe och spelar tv-spel.. och jag borde väl egentligen hänga tvätt... men jag skulle bara komma in och ställa en lite fråga till er.
Jag undrar hur man ska kunna bo hemma hos någon i 10 dagar, någon som gärna vill ta en drink typ varje kväll. Hur ska man undvika att dricka under dessa 10 dagarna utan att de märker det? Ska man ta drinken, sippa på den på låssas och hälla ut den i blomman eller?

Kom det ingen mens?

Jag har tagit glaset och låtsats dricka och bytt glas med maken då och då, men det förutsätter att man dricker samma.
Har även hällt ut och spätt med nästan bara vatten, funkar om det är ofärgat/mycket färg/färgade glas. Alternativt blndat drinken själv eller låtit maken göra det.
Eller huvudvärk, pencillin...