Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-06-14 09:53:36 följande:
    Grattis till Fröken Småland, Lokatt och givetvis era tjejer! {#emotions_dlg.flower}
    Tack för alla grattis! Jag citerar Kavats grattis eftersom jag tycker det är lite kul att hon anammat det danska grattis-sättet

Hemma och städar golven lite innan släkten kommer, inte för att jag brukar göra mig till något nämnvärt men nu var det visst *host* stampat jordgolv i köket så det var dags... Fast än så länge är det bara på planeringsstadiet, jag satte mig här i stället Om en halvtimme måste jag hämta lillebror, undrar hur mycket jag hinner städa?

Det gick snorbra på intervjun men så är det väl när man inte är så särskilt intresserad utan är avkopplad och säger alla de rätta sakerna. Drog till med ett hutlöst löneanspråk med tillägget - och jag är värd det. *fnissar åt mig själv*
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-06-14 20:30:58 följande:
    vadvadet för intervjuv?

Vadläskit med S! Tur inget hände
    Det var ett ekonomjobb som jag helst inte vill ha (då jag inte vill jobba) . Så jag drog till med skithög lön för att slippa Drömmer (fast med den lönen skulle det vara väldigt intressant). På vägen hem från intervjun kände jag både att det var kul att det gått så bra men framför allt att jag aldrig i livet skulle kunna slänga in barnen på fritis hela dagarna. Det går bara inte.

Asereht: Shit, vad läskigt med inlåsningen! Men det var nog en nyttig läxa för dem alla tre, av skadan blir man ju som bekant vis och vilken otrolig tur att du hade koll!

Lokatt: Vad kul med er nya bil Är det illa med den gamla eller är det hopp om att få igång/iväg den någorlunda snart? Hur har det gått med försäljningen av bilstolar och vagnar?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-06-15 10:39:41 följande:
    Tack tjejer! Hjärta

Jag blev nöjd själv faktiskt. Men det är farligt med sånt här pyssel, det föder alltid fler idéer när man håller på. Nya lösningar och varianter man vill testa. *s* Så nu har jag börjat sticka på ännu ett fast i retrofärger som ska matcha mina brun/orange/rosa saker framöver.

Jag har bytt "avatar" förresten så bli inte förvirrade nu, nöffeliten fick vara med.
    Du ser väldigt ung ut på bilden Tror du skall behålla ditt långa hår.

Zasata: Vilken butik är det som säljs ut?
  • Fröken Småland

Nej, nu är det strax dags för mig att sticka. Idag skall Maja till kirurgen och ta bort en knöl som hon har i nacken. En inkapslad lymfkörtel kallade läkaren det, jag kallar det för fettknuta. Typ. Hon är lite nervös men har en kompis här och leker så det skingrar tankarna

Hoppas nu bara att lillebror sköter sig så att jag kan fokusera på patienten.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11