K*B*N, pratar del 11
Lindadjo skrev 2010-05-24 10:55:05 följande:
Här var det allt för mycket bugaboo-snack vad är det här? Bugabootråden *fniss* Jag har precis pratat med min kompis som har använt min gamla retro brio, och hon har den kvar än YES! Jag sa att jag gärna tar tillbaka den om jag skulle bli gravid, så jag kan köra runt nummer 3 i den. Om det skulle bli en nummer tre, det återstår ju förståss att se Hennes lilla börjar ju bli för stor för den nu ändå. Den retro brion är ju perfekt som glida-runt-med-vagn, och kanske sovvagn ute. Sen måste man ju så klart ha en modern och smidig vagn oxå, hellst då en denim frog haha. Idag är jag som sagt ledig igen, så skönt att vara ledig 3 dagar i sträck... man hinner ju med så mycket så nu kan jag ju nästan bara luta mig tillbaka och njuta av att vara ledig, vilket man inte hinner när man är ledig bara en dag i veckan, då blir det slit och släp hela den dagen. Nu har jag tvättat säkert 20 maskiner (lite överdrivet), men jag har tvättat rent ALLT. Det finns inget mer att tvätta, skönt. Och jag har städat hela huset, utom övervåningen... kanske tar den senare idag. Så! Vad ska vi göra idag då? Vädret är helt underbart idag med, soligt och varmt. Så vi tar nog oss en promenad till badhuset och simmar lite, och sen kanske vi tar oss en pizza på pizzerian, höjdpunkt för pojkarna.
Skönt med lite ledigt. Jag är ju av den lata sorten så jag gör bara det som måste göras trots att jag är hemma. Men annars skulle jag aldrig kunna göra det jag vill göra. Resultatet är förstås att det alltid är småstökigt men å andra sidan så blri det så på en kvart iaf när jag legat i som en tok och då blir jag bara grinig. Ingen vill ha mig sån jämt.

Vi har också jättefint väder om än svalare än veckan som var. Men väderleksrapporten bådade inte gott. Om det nu stämmer vill säga, återstår att se.
Kul att du kan få tillbaka brion. Det är så trist när man inser att man saknar saker man gjort sig av med när det kommer en ny liten. Jag har gnisslat tänder några ggr pga saker som jag gjort mig av med, men jag trodde ju inte att vi skulle ha fler bebisar.