K*B*N, pratar del 11
Tror fan alla hade PMS på jobbet idag :( många var sura! Försökte skämta men d gick inte... Kan bero på att alla äter påsar kanske?!
Tror fan alla hade PMS på jobbet idag :( många var sura! Försökte skämta men d gick inte... Kan bero på att alla äter påsar kanske?!
Ase: idag har jag postat till dej... Äntligen! Sorry dröjsmålet!
Lägger tabletten i en bit banan? Fick tipset till postafen ifs...
Hoppas dom passar i stl å smak
Vi har 4 snuttar till varje barn... Luktar den eller e smutsig tar jag den från dom å ger en ny... Alltid gjort så ä d e så skönt... Försvinner en kommer den fram tids nog
Fast våra snuttar är rätt små inga stora filtar då hade jag nog blivit galen
Jag sydde kassen på känn... Sen satte jag tryckknappar i sidorna uppe å i mitten så man kan stänga till
Så har tjejerna vart med på idol då fått massa beställningar på mössor med namn... Kanske skulle göra en med Daniels namn å skicka
Daniels mamma är fröken till tjejerna
Älskade barn!!! Den är såååå fin! googla så finns den på nån dop sida...
Oj många frågor... Skriver på tfn så lite kort... Vi har haft dop och bröllop vid havet men med präst, en bra kompromiss... Maken har gått ur kyrkan medan jag sjungit i kammarkören... Är inte direkt troende men gillar traditioner . Sen ville jag att dom skulle slippa vuxendop om dom vill konformera sig mm. Jag älskar jul och traditioner! Men håller med om för många paket... Jag brukar ge dom kläder som ligger och väntar för att få öppna lite extra på morgonen... I år blir d inga alls eller ett på morgonen för vi är ju i Thailand!!!