Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-05-24 20:48:48 följande:
    jo 1500 är lagom.. jag vele ju haft deras syskonvagn men då fanns ju ingen ute Skall ju ha en uj sen med.. får nog skaffa ett barn till
    *ha ha*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Angel Gbg skrev 2010-05-24 21:38:48 följande:
    Om man får ett nytt jobb så måste man fira... shoppa!!! Antingen en ny bil eller om du ska köra budget varianten (också fegis varianten men dom flesta av er kör juh på den) så en vagn
    *ha ha* Eller hur!
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-24 21:44:54 följande:
    Hmmm, någon som tycker den här ser bekant ut? www.babyjungle.nl/Valco-Trimode-single-stroll...
    Valco och BT är samma vagn.

Kommer inte ihåg riktigt exakt hur det hänger ihop men jag vet att det är så. Valco heter den i USA och där är de stora. Den ljusblå/rosa tillverkades tex till Julia Roberts väntade tvillingar och blev sedan en del av produktion.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-24 21:48:09 följande:
    Oj, vi sitter och porrsurfar på samma sida - samtidigt Tycker den ser helskum och skitkul ut. Antagligen hur bra som helst i terräng.
    *ha ha* Och vi reagerar på samma saker typ.

EW Classic har jag aldrig sett här hemma öht faktiskt. MT är fåtaliga men har du sett på blocket att folk vill ha mer betalt för singlevarianterna är dubbel!
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-24 22:10:13 följande:
    En sak till innan jag sluter de blå; det lät intressant det där med Icandys dyna Asereht. Jag minns att jag tyckte om Firstwheels åkpåsar för de hade så läckra färger men när man har Bugaboo så vill man verkligen ha den där funktionen med fastsättningen som bara finns på Bugaboos påsar så jag övervägde aldrig någon på allvar. Men kul färger som sagt och jag vill minnas att den verkade vettig i kvaliteten (tror jag?). Skall spana lite på Icandys dyna vid tillfälle, tills vidare blev jag lite småkär i OTH:s gräsgröna med brun baksida (för det är det va?). Två riktigt snygga färger i en och samma dyna, det tilltalar mitt småländska hjärta. På tal om gräsgrönt så snackade jag med personal på Polarn o Pyret och tydligen överväger de att ta in bl a den gröna skaloverallen i större storlekar även i Sverige i höst. Hoppas att det blir så för jag måste nog ha den gröna trots allt. Angående grå MT: priset är rätt, färgen skulle kunna godkännas men det är för långt bort tyvärr för med frakt så blir den ju inte billig. Har slängt iväg ett mail till babyjungle med en förfrågan om de säljer klädslar till MT. För visst behöver Kavat en liggdel till sin MT-duo? *nickar menande*
    Men liggdelen till singeln passar inte på duon. Samma liggdelar som till UJ, mindre till duon än till singeln alltså. Annars var det ju en bra tanke. Men en oth liggdel kan man ju allitd sälja om man inte tänker ta nypris.

Har du möjlighet att testa en Icandydyna i bugga så låt mig veta vad du tycker. För det var härliga karamelliga färger, de jag kikade på var citrongula och knallrosa. *gilla* Det finns säkert ännu fler fina färger men det var de två som hängde framme och jag hann som sagt inte knöka upp en i visningsbuggan innan min man med huliganer dök upp. *s*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11