• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-08-28 13:22:26 följande:
    Såg det men jag hittade inget i passande strl. Kollar runt lite, det är svårare att hitta när de börjar komma upp i strl tycker jag. Måste ta en tur till sportaffärerna i stan framöver. Hade tänkt göra det i helgen men maken har jour så vi kan inte dra iväg. Om jag inte vill ta med mig hela ligan och åka själv och det vill jag inte.
    Inte mycket men något..
    www.familjetorget.se/default.asp&Meny_Id=606
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-08-28 14:27:21 följande:

Idag kröp jag till korset och köpte en Molo Regnbågejacka till lilleman. Jag tänkte att jackan använder man så mycket att den kan man satsa lite extra på, medan han får behålla den overall som hans mormor köpte i någon lågprisaffär som jag inte längre minns namnet på men som fick bra betyg på sina overaller. Den är faktiskt riktigt snygg dessutom så inte mycket att klaga på.

Nu letar jag svarta termobrallor till båda barnen. Är det samma som du letar efter Asereht? Var inne på Team Sportia idag och de hade en modell som var snygg men de föll inte fröken i smaken alls Till lilleman fanns inga i hans storlek. Enkla, svarta, varma. Var???

www.familjetorget.se/default.asp&Meny_Id=606#HIT ?
    Svarta Didriksons..
  • Kavat
    Angel Gbg skrev 2010-08-28 17:03:12 följande:
    Bara för att göra er helt matta.... jag letar en baddräkt!!! stl 110/116 helst i rosa som inte kostar skjortan (hittat 200+frakt) Några bra tips? Kavat ni har inga urväxta eller så???
    Hehe, min lilla har 104 110.
  • Kavat
    Angel Gbg skrev 2010-08-28 17:03:12 följande:
    Bara för att göra er helt matta.... jag letar en baddräkt!!! stl 110/116 helst i rosa som inte kostar skjortan (hittat 200+frakt) Några bra tips? Kavat ni har inga urväxta eller så???
    www.ellos.se/ListPage/Category.aspx

tror kod funkar än? Kolla
    40% på valfri vara hos Ellos. kod: 225820
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-08-28 15:19:58 följande:
    Dom har flera set, en del av dem går upp i större strl och en del inte. Sen har de ibland olika namn på olika ställen vilket är lätt förvirrande. Så om jag säger håll utkik efter ett set med grön jacka i strl 140.
    www.filur.se/product-view.asp&prodid=19687&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Fcatid%3D11238
    ?

www.filur.se/product-view.asp&prodid=19657&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Fcatid%3D11238
    och hur ser den ut?
  • Kavat

Fin vagn!

Angel, vi ska ha gäster idag så det funkar inte. Tror inte jag orkar två besök i dagsläget tyvärr.
    Men ring i eftermiddag/kväll, lillen brukar inte somna innan 21 i alla fall, sen ligger jag fast i sängen några timmar...

• Kavat

Tröttsamt...
    Åkte in tiill Östa hela familjen för kontrollröntgen av sonens ben, halvt företag att komma i tid och så visade det sig att det var imorgon vi skulle vara där. De var snälla och vi fick göra det ändå. Släpper av maken som åker till jobbet och sen ringer bvc och undrar vart jag är... För man har ju inte bvc-tid samma dag som man har annat inbokat, eller hur? Drömmer

• Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-08-31 10:19:29 följande:

Ekorren: Härligt att du är piggare nu! Hur går det med din diet/viktnedgång?

Prus: Du blir snart pigg igen. Kolla bara på Kavat! *skrattar rått*

Spöke

Liten går inte upp i vikt som han ska. *gråter* Jävla skitsvamp att ställa till det. Hade väl en känsla att han faktiskt var hungrig hela tiden. För när han ätit typ fem timmar i rad har han sovit något längre.. Men hur ska man hinna amma mer än hela tiden, vilket jag ju redan gör?  F-n....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11