K*B*N, pratar del 11

www.familjetorget.se/default.asp&Meny_Id=606
Idag kröp jag till korset och köpte en Molo Regnbågejacka till lilleman. Jag tänkte att jackan använder man så mycket att den kan man satsa lite extra på, medan han får behålla den overall som hans mormor köpte i någon lågprisaffär som jag inte längre minns namnet på men som fick bra betyg på sina overaller. Den är faktiskt riktigt snygg dessutom så inte mycket att klaga på.
Nu letar jag svarta termobrallor till båda barnen. Är det samma som du letar efter Asereht? Var inne på Team Sportia idag och de hade en modell som var snygg men de föll inte fröken i smaken alls Till lilleman fanns inga i hans storlek. Enkla, svarta, varma. Var???
www.didriksons.com/collection.asp&typeId=&usageId=&systemId=&sizeId=4
Den var snygg
Fin vagn!
Angel, vi ska ha gäster idag så det funkar inte. Tror inte jag orkar två besök i dagsläget tyvärr.
Men ring i eftermiddag/kväll, lillen brukar inte somna innan 21 i alla fall, sen ligger jag fast i sängen några timmar...
Tröttsamt...
Åkte in tiill Östa hela familjen för kontrollröntgen av sonens ben, halvt företag att komma i tid och så visade det sig att det var imorgon vi skulle vara där. De var snälla och vi fick göra det ändå. Släpper av maken som åker till jobbet och sen ringer bvc och undrar vart jag är... För man har ju inte bvc-tid samma dag som man har annat inbokat, eller hur?
Ekorren: Härligt att du är piggare nu! Hur går det med din diet/viktnedgång?
Prus: Du blir snart pigg igen. Kolla bara på Kavat! *skrattar rått*