Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-10-29 14:47:43 följande:
    den är gör läcker, jag snubblade ju in på tanken att köpa den hallonröda pga färgen, jag som inte gillar scootern men dem nya är rätt snygga, faktiskt.

visst är det samma blå som din nitro?
    Riskiflickan skrev 2010-10-29 10:43:23 följande:
    Röd.... fanns svart å röd kvar, men min frog är svart så jag var sugen på annan färg.... jättenöjd, liten sitter bra i den, han är 90,5 cm lång å 12,5 kg "tung"
    rött är alltid rätt

Nej nej nej, Ekorren, huset ska ju NI HA. *morrar åt värmdö*
    Ja det är samma, men jag har ju sålt Nitron *ångrar*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-10-29 15:00:37 följande:
    på jakt efter "ny" nitro med andra ord? Vad tycker du om pt:n ? Var det vibe eller sport?
    Nej tyvärr inte det heller. Har inget behov av en ny nitro så nu får det vara bra ett tag. Jag får vara nöjd med sittyn. Har sålt Vibe:n också, var nöjd med den, men lite klumpig är den allt.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-10-30 18:33:41 följande:
    Nif - vilken pot (skriver på fånen också funkar inte ochtecknet) modell är att föredra? Jag gillar den svarta med svart chassi - spanat in en mamma på jobbet som har en sådan, tycker hon ska sälja den till mig i vår måste bara informera henne om det
    Hmm Jag tror inte att Vibe finns med svart chassi? Min hade iaf silverlackat typ. Om jag skulle köpa en ny nu skulle jag nog testa Explorer, fast jag vet inte. Tror att de är rätt så lika i körvänlighet, men min Vibe var mer lättkörd än sporten jag hade. Antingen var sporten ett måndagsex, eller så kräver de lite "inkörning" innan de funkar riktigt bra.

Kolla hemsidan för att ha koll på modellerna, de börjar ju bli några stycken nu. philandteds.com/en/products/push
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-11-01 18:30:09 följande:

Tjingeling alla! Har läst ikapp och tänkte kommentera lite.

Asereht: OMG!!!! Du har slängt 10 kg!!! Har du tänkt på att det motsvarar en medeltung resväska? Bra jobbat!

Ekorren: Söt kille. Lik mamma

Kavat: Skönt att dopet är över. Hoppas det dröjer till nästa släktträff...

Lokatt: Hur gick det på din tävling? Har ni fixat bilen?

Prus: Hoppas dina sammandragningar är bättre. Och shit vad du fyndar på loppis jämt *avis*

Här är allt som vanligt. Skrev en stor uppsats förra veckan som jag inte fått tillbaka ännu men räknar med att den blir godkänd. Imorgon skall jag till en kompis på lunch. Ungefär så spännande.

Ååh. Har saknat dig Kyss
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-11-01 21:29:52 följande:
    just det mina vänner, idag är en stor dag - idag har jag ändrat min roll här på fl till förälder och gravid - läskigt!
    Oh. Stort steg.
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-11-02 09:56:33 följande:
    Varför ...?Kräks
    kan aldrig vara gott!
    Lindadjo skrev 2010-11-02 10:00:51 följande:
    Urk... Kräks
    Stämmer in i ulkandet. Och jag som mådde illa redan innan jag läste det där. Kräks
  • Nifelheim

Gud så läskigt. Höll på att svimma på föreläsningen idag. Blev bara mer o mer kallsvettig och "tappade" omvärlden   Har aldrig hänt förut om jag inte ätit dåligt eller liknande, men nu hade jag både ätit och druckit helt normalt. Mycket obehagligt.

Lite pinsamt också att jag bara gick. Klarade inte av att prata så jag fick inte ur mig någon förklaring. Hoppas att de har förståelse för det ändå.

• Nifelheim
    Lindadjo skrev 2010-11-02 15:27:09 följande:
    Usch! Hur är det med blodtrycket?
    Jag vet inte. Brukar ha lite smålågt, men det brukar ju inte kännas av om jag inte reser mig fort eller så och så brukar jag återfå fattningen rätt fort då. Nu höll det i sig en bra stund. Läskigt.
    Fröken Småland skrev 2010-11-02 16:25:43 följande:
    Jag vet att alla ropar "gravid!" hela tiden här i tråden men är det tänkbart? Den absolut vanligaste anledningen till oförklarliga svimningar är ju just graviditet och du skrev att du mår illa också?
    Eh.. Jag vet inte faktiskt... Jo jag mår konstant illa, men det tror jag snarare beror på att jag stressat sönder min mage och dessutom börjar dagen med kaffe Flört
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11