Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2011-01-17 19:39:57 följande:
    www.elodiedetails.com/

Kolla under new.
    Stripes, oh stripes! Oh, me like.... Hjärta
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-17 19:51:20 följande:
    Se ovan.
    äääääälskar din frog, men jag tycker nog allt att pricken över i.et är dina blommor på bumperbaren! Beställer en sån till min bugaboo som jag någon gång ska köpa i sommar
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-18 09:48:35 följande:
    Idag fyller min dotter 19 år!
    Vad hände med 18??? Tyckte ju hon nyss fyllde 17 år!
  • Lindadjo

Idag är det sambons tur att vara magsjuk.... bara jag kvar då med andra ord! *rädd*

• Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-18 09:43:56 följande:
    jaaa... eller jag har en på G en Cam med gamla chassit i denim med ligg/sittdel och en extra denimsuffla och vinterhjul... och det bästa var att hon hade ingen bråska att bli av med den så efter löning så flyttar den hit...
    nu flirtar jag med morfar att han ska sheppa in lite stålares
    Whohooo! Precis en sån du vill ha!!! Grattis... eller det kanske man inte får säga förrän affären är genomförd???
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-17 20:15:50 följande:
    Ni måste ju bara läsa detta, så himla bra! Jag hittade den på FB men alla här har ju inte FB så jag klistrar in den här med.

fredrik.cafe.se/en-man-som-heter-kjell-reklam.../

Sen som lite extra kul läsning så här på kvällskvisten så läs denna med.

fredrik.cafe.se/en-man-som-heter-ove-koper-en.../
    Hahaha. sitter och fnissar för mig själv. Precis min humor det
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-18 15:19:24 följande:
    A är ju 70 cm lång nu, då är det väl inte så stor risk att han växer en hel dm till nästa höst/vinter eller vad tror ni? Tänkte om man skulle investera i en overall nu. Det vore ju kul isf om han kunde ha den också.
    Men hur gamal är han nu? Är han jämnlång med någon annan av dina pojkar i samma ålder? Tänkte om du kunde kolla statistiken där.
    80 låter litet på någon som kommer vara vad? 1,5 år?
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2011-01-21 20:42:40 följande:
    Toppar det med mina 11!!! timmar på förlossningen Värkar från fredag förmiddag till måndag kl 19.30 när de drooooog ut ungskrället

Min syster har fött sina ungar supersnabbt. Yngsta tog  40 min från första värk.. nejdå, jag är inte aaaallls avis.
    11 timmar var väl inget!  Jag var på förlossningen 25 timmar, blev visserligen hemskickad igen efter att ha legat en hel natt med vad de kallade förvärkar. Men vi åkte aldrig hem (13 mil) för jag kände på mig att det var onödigt, och det var det. Vi "gick" på stan en stund, sen var vi tillbaka igen och då kunde de inte skicka hem mig.
    Vattnet gick ca 33 timmar innan han föddes.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11