• passau

K*B*N, pratar del 11

Jag skriver anbud och är ett skriver är det passé liksom... Men d står i mammas kontrakt Att ingen i familjen får gp till konkurrent...I mitt anställningsavtal står d inget sånt...

• passau

Oj.... s bytte bort spjälisen unnan hon var 1 till växa-säng å M fick juniorsöng när hon var 15mån... S sov dåligt som liten så d blev liiiite bättre med andra sängen, M fick nytt rum å då körde vu racet... Funkat kanon båda ggr... Har 2 växa-sängar över om d e så!

• passau

Jag tycker oxå d e ok att tvätta... Hänga å ta hand om däremot är tråkigare... Kommer hem ibland å maken är lycklig han har tvättat! Men så klart glömt ta hand om maskinen... Så får jag göra d tråkiga iaf... Stryker gör jag bara om d e bröllop typ katten; kan dom inte bygga till lägenheten över er med en trappa?! Jag klagar inte på vårt utrymme... 200kvm på 4 pers... Vi utnyttjar dock bara 160kvm drygt resten e förråd eller gästeum men d e bara skit där vi BOR alltså på 165kvm ungefär... Vi har gott om sovplatser om någon har vägarna förbi

• passau

jag är oxå bra på att organisera... (jobbar delvis med det)
    men maken skiter i d... = att jag sorterar barnens leksaker efter typ little people, my little pony, mat-saker osv å nästa gång jag kommer ligger allt i en salig röra med allt i alla olika lådor, så blir jag galen och skäller men d e ju ändå jag som får börja om så därför lägger jag ner just nu... orkar inte vara fl och d enda jag gör är sorterar,,,

• passau

Den med glitter har jag hört förrut kanske var här ifs.. Sitter på jobbet utan dungerande dator, ska dela rum med chefen=han har massa kort på sina barn å blommor mm, jag ett tomt vitt skrivbord mot korridoren där alla ser varje ord jag skriver... Tjena vad jag vill jobba...

• passau

jag har jobbat halva dan men bara flummat, har inget internet och ingen tillgång till severn...
    vad ska jag göra liksom?! kommer inte ens åt mina filer...
    spela lite kanske?

nej nu väntar jag på att M ska vakan så ska vi åka och scanna in fotona från dagis, jättefina men jag vill ha S/V och 200:-/st känns lite mkt när pappa har tryckeri...
    så vi smygscannar och skriver ut hoppas jag...

annars e d lika skit som vanligt på jobbet förutom att jag nu inte kan fly in till Mamma som är kvar i gamla lokalerna... så nu är jag vargmat hela dagarna... eller just d, jag delar ju kontor med bror och chefen! sitter så ALLA som går i korridoren kan läsa mina mail...

d e väl inte mobbing?! *skitställe!*

• passau

Kram till Neima!!! Z vi har barnloppis till helgen i Ljungskile... D vi pratade om förra året... Dessvärre är vi bara där å åker till stugan sen, så vi hinner inte leka i år...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11