• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-08-31 10:26:50 följande:
    hur var det med benet då?

korren, just det, imorgon har jag tid att skicka din overall Visst köpte jag den utan luva? eller ska jag behöva leta gärnet?
    Lite snett men inget som besvärar och de tror att det kommer att rätta till sig av sig själv, Men de vill hålla kollen, så ska tillbaks om ett år igen.
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-08-31 10:32:59 följande:

Skolan... *vojne vojne* Återkommer om det en annan dag.

Bifogar bild på mina små pluttar som lekte maskerad häromdagen.
    Hjärta
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-08-31 11:08:55 följande:
    Här är den orange

www.blocket.se/lund/Lodger_bunker_akpase_2922...

Jag har dock aldrig riktigt gillat de där modellerna med tre märken nedtill, tycker de är så fåniga och onödiga. Och så är det något med sömmarna också, de har sydda dekorationssömmar enligt ungefär samma mönster som fotbollar. Däremot Folklore-kollektionen är ju fullständigt überljuvlig så jag är jätteglad att jag fick tag på en blå i fint skick till bra pris. (Glöm inte idka Tradera/Schenker-fusk för bra fraktpris ).

När jag tvingade lilleman att provsitta Lodgern i vagnen utbrast han: "mamma, jag är en sjöjungfru!"

? vad hur gör man sådant fusk?
    Sötis!
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-08-31 14:02:28 följande:
    Jobbigt.

Vi hade en liten neråtsvacka här för runt en månad sedan då bvc tyckte han gick upp dåligt men det gav med sig och nästa gång vi var där hade han gått upp bra.

Jag antar att allt strul tillsammans med sömnbristen gör att det blir sämre tillgång. Hjälper medicinen mot svampen?
    Ja, svampen är bättre nu. bröstvårtorna börjar bli ok, men har fortfarande kvar i mjölkgångarna, dock mycket bättre.. Jag grinar inte av smärta efter han ätit nu.
    Men fått teltid med läkaren tills imorgon så jag får mer medicin.
    Gissar att den ställer till det lite med magen också för i natt låg han och kämpade för att bajsa mellan 2-7 och ammade därimellan.. (4 bajsblöjor) Så kul när de andra vaknar och man känner att man knappt sovit något. Fattar inte varför det alltid ska vara något som strular för mig...
  • Kavat

Ekorren, surt med skorna. Men vad härligt att det gick så bra med Vs medicin! Solig

• Kavat

Jag tyckte också sufletten var superfin, så perfekt till vagnen! Resten är detaljer, men trevligt med lite proffs-inhopp! Har jag sagt att jag har 3 eller är det 4? utklippta sufletter!? Nu vet jag hur jag inte ska göra då. Drömmer

• Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-01 09:34:42 följande:
    Just det: Asereht, din suffla var ju superfin!! Solig

Instämmer med Frk S att mamma på vift gärna får kommentera oftare och så sparkar jag maken lite diskret på smalbenen.. Han har ju sååå mycket annat som är viktigare tydligen. Drömmer

zasata: Lycka till på nya jobbet! Är lite avis, för här får jag inte ens ETT jobb fast jag söker, och Vipera ska vi inte tala om ... fel utbildning helt klart!

Kavat: Hoppas att det bara blir bättre och bättre så att lillgrodan går upp i vikt som han ska sen. Vad väger han nu?
    3840, hade gått upp 150g på 12 dagar. Över 100g per vecka önskas tydligen. Det hade väl inte varit någon ko på isen om han mått bra, men han ammar ju jämt och verkar hungrig. Men nu har jag både kört med kompressionsgrepp samt aktiv amning och det verkar som han håller sig mättare längre och klunkar mer. Men likförbannat så ligger han och försöker bajsa halva natten vilket resulterar att jag inte kan sova. Så mina 4 timmar per natt håller i sig...
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-09-01 11:43:17 följande:
    Men liten då. Dumma mage som trilskas. Om maken sköter sig idag så kommer lite uppmuntran med posten, det hjälper kanske inte mer än humöret för stunden men ändå. *kram*
    Ja, vi tror att det är svampmedlet/tabletterna som gör magen orolig. Eller semper dropparna? Testar lite hit och dit och ser om det gör skillnad på mängd och/eller när man ger. Semperdropparna är ju bra för magen/allergier och för svampen och nu när vi äter medicin, så känns korkat att ta bort det. Men vi får se.

Hjärta Måste gå och kolla posten då!
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-09-01 13:07:49 följande:
    Ja, vi tror att det är svampmedlet/tabletterna som gör magen orolig. Eller semper dropparna? Testar lite hit och dit och ser om det gör skillnad på mängd och/eller när man ger. Semperdropparna är ju bra för magen/allergier och för svampen och nu när vi äter medicin, så känns korkat att ta bort det. Men vi får se.

Hjärta Måste gå och kolla posten då!
    imorgon.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11