Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2010-06-21 09:08:05 följande:
    måste ju chansa även om jag inte har en aning*L*

brio sitty...
    Det är ingen som har någon aning, jag visste inte själv att jag var intresserad förrän förra veckan Drömmer

Säger inte om det är rätt eller fel förrän alla som vill gissa har gissat. Men en ledtråd är att det inte är någon särskilt värdefull vagn alls och att den är begagnad.
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-06-21 09:30:42 följande:
    då får jag väl gissa, den där fula teutonian med jeans suflett
    OK, den är det INTE!!
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-06-21 09:47:07 följande:
    Äntligen nån snygg retro?

Har du sålt några vagnar själv? Du skrev för ett tag sen att du skulle lägga ut två. Har ni förresten rånat en bank; ny systemkamera, nya bilstolar, ny bil och körkort? *impad* Går det bra med teorin?

• Fröken Småland

Nu försvinner jag en stund; skall på vårdplaneringsmöte för min far och nu är det dags att övertala (=informera) honom att han skall på vårdhem på heltid. Det var bestämt för någon månad sen men då backade mamma i sista stund så då stod jag där med skägget i brevlådan då jag varit den som fått i uppdrag att berätta för pappa om flytt. Jag lovade mig själv att inte sätta mig i den situationen igen men gör alltså ett nytt försök. Hoppas inte hon hoppar av igen för då blir jag Demon

Fotnot: han är inte intresserad av att bo på vårdhem *årets underdrift*

• Fröken Småland

Häromdagen när jag var i stan såg jag en liten två-tre månaders bebis hängande framåtvänd i en Babybjörn bärsele. Bara armar och ben i gassande solsken. Stackars liten Gråter

• Fröken Småland

God morgon! Idag är jag lite extra tacksam över min lille foglige kille som på sin höjd klättrar upp i skafferiet och snor godis Tråkigt för er som har barn i "perioder", jag hade ju en lååång sån i höstas med Maja men hon kom ut ur den som en trygg liten ängel *nykär* Hoppas det går över snart och håll ut, det blir bättre!

Idag skall jag (med lite tur) åka och kolla på pappas rum på äldreboendet dit han skall flytta. Hoppas att han får flytta snart så att vi blir klara innan det är dags för semester.

Ekorren: Jag har bestämt att vi inte hinner/orkar/vill åka till Gotland nu när det blir mycket med pappa och hans flytt. Vi får ses snart, kanske i augusti istället? Hjärta

• Fröken Småland

Varsågoda alla ni (vars adress jag hade) som fått en högst symbolisk sommarpresent. Tänkte vi kunde använda dem om när vi har en storträff

Nu har jag just slingat håret. Det har inte torkat ännu men det positiva än så länge är att håret faktiskt sitter kvar. Kvaliteten får jag nog anledning att återkomma om...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11