Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-05-31 15:26:44 följande:
    Dagens projekt: ett litet mini-sparkskydd till lilla bilen. Jag letade som en galning efter vaxduk här hemma men hittade bara en lite pyttebit så det får bli "sparkskydd light" tills jag kommer till någon vettig butik. Men jag diggar motivet
    mumsigtvärre ju! Vet en här hemma som skulle bli tokig av motivet dock då jordgubbar är det bästa frökenlöken vet
  • Tant Pruselius

tar vilken nedrans spermie som helst bara någon endaste envill fasna!!!! Nu kaslerlåda, sedan bad, sedan en sväng pippi på rymmen och sedan horisontalläge !

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 18:43:29 följande:
    Vet ni vad geocaching är? Det är Maja ute på med sin far just nu, de hittade en skatt i närheten och tog med sig en egen och drog
    va?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 19:17:01 följande:
    Geocaching betyder ungefär skattjakt med gps och när man hittat skatten (vars kordinater man fått) så skall man skriva dit sitt namn på listan och lägga dit något annat. Kul för barn (och danskar tydligen )
    det skulle K också tycka va super skoj. Vart har dansken och kiddo hittat denna "lek"?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-31 20:08:10 följande:
    Ett stycke gråstrimmig shettis. Jag har dessutom hästsvans.
    en av de finaste shettisar jag sett :-P
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-06-01 08:28:42 följande:
    Ser ut som om jag har en orange suffla på gång, bara rosa kvar då.
  • Tant Pruselius

Jag har dille på Wasa Havreknäcke mums!
    Idag ska jag på ugnskurs vid 11-16, så mamma/mormor hämtar den lilla vilda på förskolan. Skönt så slipper man stressa röven av sig (fast den skulle behövas stressas av lite ) för att hinna hem.

• Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-06-01 10:35:10 följande:
    Härligt med sommarväder! Här regnar det och är grått och mulet. Vaddå flest soltimmar i Sverige? Falsk marknadsföring. *surar* Hade tänkt bädda ner sjuklingen och ta en promenad, men nu är regnskyddet (och mina nycklar) i bilen som Vipera har med sig.. *suck* Kanske ska ta en bulle och lite mer te istället.
    bulle och te kan få det gråaste väder att kännas som solsken
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-06-01 11:33:32 följande:
    Nu har jag köpt en ny bilbarnstol igen... Bilbarnstolar och vagnar är mig ungefär lika kärt, vi är inne på vår 6e modell sen babyskyddet *fnissar åt galenskapen*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
    haha den "böjelsen" har jag inte fallit in i alls, du skulle se våran numera ruskigt solblekta britax-hiway så skulle du nog bli mörkrädd.... *tar skydd* Fast drömmen vore en egen(fast inte av mig )sydd klädsel till den för själva stolen är vi nöjda med. Vad har unge herr E för någon nu då?

Hejja vilken härlig morfar/gammelmorfar {#lang_emotions_cheers}
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-06-01 19:20:31 följande:
    Min hi-way är också ruskigt solblekt men du vet att försäkringen inte gäller om du har egensydd klädsel på stolen?!
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
    oj vad mysko! *pekar på ceteringen*
    Nej det visste jag ej men tackolov så är ju du klok som en bok och har koll på det. Då får den förbli solblekt. Vilken solblekt kulör har ni? Vi har en (som från början) är brun på "vingar/sidorna" uppe vid huvudet i lite sammet(?)/velor? tyg och beigebrunrutig(?) i övrigt men du? Du har inte alla 6 kvar va?
    För i så fall har du JÄTTE många bilar Vad tyckte du om Zenton? Min kompis har den och är super nöjd... den är rätt gott om plats i va? Men den fick jätte dåliga resentioner när den va med i någon barnbilstolar-chek i någon tidning (aftonbladet kanske...)
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11