K*B*N, pratar del 11
Fröken Småland skrev 2010-05-25 10:14:42 följande:
Jag hade nog behållt hjulen och sålt klädseln separat. Eller ännu hellre - om det funkar - sätt dit de platta Happyhjulen när du fått nya. Men det går väl inte eftersom du inte bytte rakt av.Happyhjulen blir tokstora på sittyn, de är ju 30 cm i diam. Lufthjulen på sittyn är betydligt mindre. Och om jag skulle behålla sittyhjulen, vad gör jag med dom? De går ju inte ha på happyn, skulle ju se helskumt ut.
En sliten sittyklädsel med en mindre skada efter ihopfällning (tyget har fastnat i säkerhetsspärren vid något tillfälle) är nog svår att kränga separat.
Jag har ett par nova hjul (som jag också tänkte avyttra), de passar iofs på happyn men nu fixade jag ju nya snyggare hjul så de får nog gå. Eller så behålller jag dem som extrahjul ifall något skulle hända. Nova hjulen hade jag till rion men hon som köpte den av mig ville inte ha dem utan tog bara de vita (skum). Jag har provat dem på sittyn en gång, såg helt vansinnigt ut! *ha ha* På en dubbel så funkar det även om det ser skumt ut men inte på en singel. *fnissar*
De platta happyhjulen ska jag nog också försöka kränga. En hundring eller så borde man ju kunna få iaf.