Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-11-02 17:54:01 följande:
    Ehhh... det låter ju.... sunt
    Haha ja vadå? Drömmer
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-11-02 17:55:25 följande:
    Låter läskigt Nif! Kanske vore bra att kolla upp vad det än månde vara som ställer till det.
    Ja, men det känns lite dumt att ringa vårdcentralen för att det hänt en gång. Var iofs lite konstig idag på eftermiddagen med. Började helt plötsligt kallsvettas och se stjärnor, men det gick över mycket fortare nu..... Får väl vänta o se om jag får någon mens först o främst... eh... när jag nu borde ha den. *noll koll som vanligt*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-11-03 18:16:38 följande:
    jag funderar på att göra barnen (främst mellan) välldigt glad och köpa till typ jul
    ">

" target="_blank">

två par sånna här att ha som familjedjur i vardagsrummet
    Hahahaha. VAD är det där????

Själv är jag sugen på en bengalhona, men pengar, pengar pengar. Var tusan ska man få pengar ifrån?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-11-03 19:11:04 följande:
    En axolotl, en sorts fisk/ödla kan man säga. de har sånna på mitt djuraffärjobb, jättehäftiga! Jag är ju lite akvarienörd, men la ner det när maken kom in i mitt liv, inte hans melodi och det blev trångt dessutom. Igentligen vore ett 1000L akvarium med fiskar min melodi, men med detta får man något och jag vet att sonen skulle bli gnistrande glad! De är jätteintressanta djur, kallas dinosauriefiskar.
    Häftigt, men lite läskiga. Jag hade helt missat det där med att du fått nytt jobb. Grattis!!!
  • Nifelheim

Åh jag blir nipprig. Har skrivit salstenta idag (i kursen Matematikens historia med inriktning mot geometri) och nu känns det som att jag måste ha gjort ALLT fel. Det kändes så jäkla lätt, och när jag gick satt de flesta med första sidans uppgifter fortfarande (av totalt 4 sidor). Jag kan verkligen inte släppa den där känslan av att det måste vara något lurt med det, och ändå kommer jag inte på något uppenbart jag gjort fel.

*suckar åt mig själv*

FrkS förresten; på fredag ska jag till Ullared istället för förra, inställda gången. Är du ledig något fre eller lö och vill träffas en stund?

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-11-04 12:46:30 följande:
    Det gick säkert bra, skulle tro att de andra tror att det är svårare än det var och därför sitter kvar "bara för att".

Jejjj, träffas! Trodde inte du ville Gråter Nu på fredag, alltså imorgon, eller nästa helg? Stannar du över natt också?
    Jag hoppas att det är som du säger

Förvånad Klart jag vill träffas tok-majja. Nänä, riktigt så dålig framförhållning har jag inte, jag menar alltså nästa fredag-lördag dvs. den öh 11e? eller är det den 12e? Nåja, den fredagen iaf.

Jaa, nu åker jag med min mamma som är BETYDLIGT mindre stressad än min far och nu stannar vi över natten i Ullared *Nöjd*
    Skitungen min passade ju på att bli magsjuk sist, det missade du väl inte??? Så min Ullaredshatande far åkte UTAN mig. Jäkla fasoner. Demon
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-11-04 14:06:42 följande:
    Nu har jag skrivit in det i kalendern. Jag kan båda dagarna, vi får återkomma om detaljer. Ni får gärna bo här om ni vill?
    Lokatt skrev 2010-11-04 13:10:22 följande:

mina två älsta barn uppskattar välldigt att besöka lekstället Småland på ikea när vi är där. Nu satt älsta dottern brevid nyss och läste FRÖKEN SMÅLAND. Hon klurade lite och frågade sen om det verkligen var fröken som är inne på ikea-småland som satt och skrev med mig

Det är jag det!
    Va bra!!! Vi kommer inte ner förrän rätt sent på fredagen (åker härifrån efter min tenta som slutar vid lunch), så lördagen är kanske bättre om du kan då? Vi hade turen att hitta ett ledigt rum på blocket så vi bor bara några hundra meter ifrån Gekås. Bra eftersom jag förmodligen vill dit mycket tidigare än mamma på lördagen Tack för erbjudandet dock. Du är så snäll Kyss
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2010-11-04 14:39:16 följande:
    Ååå, jag vill också ses, om det funkar. Solig
    Jaaa!!
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2010-11-04 14:44:01 följande:
    Den första är ok, cykelhandlare lagar vajern om inte Zasata gör det.
    Den andra tros vara fejk enligt buggatråden. Den roströda har inte funnits på cam och sen kom kommentarer om att kan man inte ens sätta på en klädsel rätt så är frågan hur vagnen är använd?
    Jag tycker sufflan ser säckig ut. Kan det inte vara en frogram på en cameleon och då alltså med en (svart) frogbas? De har vikt in kanterna VÄLDIGT noga på liggdelen (kankse för att dölja quilt-fodret?) Annars är det nog fejk. Brukar "botten" vara sådär till liggdelarna? Jag har bara sett i trä.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-11-09 05:55:06 följande:
    Nif: har fått en del att ta hänsyn till i helgen men kommer till vår date vid elva på lördag. Du känner igen mig på kavajslagets ros

Kavat: tror du att du kikar förbi?
    *fnissar* Elva blir bra, du har mitt nummer va?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11