• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2010-09-26 12:50:23 följande:
    Tror du inte den är ganska förlåtande med alla "volanger"? Gå in på MQ och prova Det är en Zoul-klänning därifrån iallafall.
    nje, pennmodell skippar jag, det blir för mycket rumpa, volanger eller ej, men otroligt smickrande att du ser mig i en sån Kyss
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2010-09-26 13:17:13 följande:
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} Jag har inte sett dig, men jag tror att du är skitsnygg {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Jag gjorde för ungefär 2 veckor sedan, ett städschema. Jag är så trött på att det ser ut som en bomb har slagit ner, och så trött på att slösa bort hela söndagen åt att städa. Så jag gjorde ett veckostädschema på prov. Och det har funkat över förväntan bra Jag har försökt hålla mig till den, göra det som står och behövs det göra nånting annat så har jag så klart gjort det med. Lite får man ju se. Men kravet är att det inte får ta för lång tid varje dag. Max 30 minuter.
    Idag är det inte kris och panik här hemma. SKönt!
    Det låter smart, på sista tiden har jag prioriterat tiden till allt viktigt som händer i livet just nu och maken har gått på mer än heltid, hemmet är efter och idag har jag (som jag har för ofta nuförtiden) panik.
    Hur ungefär la du upp schemat?
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2010-09-26 16:34:21 följande:
    nån fin i 50-tals-stuk kanske??
    Japp, exakt min tanke! Solig
    Ekorren du var nära stilmässigt på de två sista
  • Lokatt

god morgon, eller nåt Idag fick jag sovmorgon tills för en halvtimme sen, lyx! Maken hemma idag.

• Lokatt

ska jag hinna med att prova uj tro? ser tveksamt ut

• Lokatt
    zasata skrev 2010-10-03 19:22:56 följande:
    Grattis Saga!!

Leo är helt knäpp, han älskar bita i tår, har du tårna synligt, är han där och biter..

Vi har tittat lite på detta huset:
    www.hemnet.se/beskrivning/888837?r=3
    oj vad aprikosa alla väggar var annars jättefint

Jag är förresten anmäld till den där tävlingen jag pratade om, den och en till fem mil bort dagen därpå Ska man slå på, ska man göra det ordentligt Därav min stora frånvaro här, jag har ännu mer fullt upp än vanligt, med tävlings-träningen.
    Fast idag har jag klippt ut till elva par byxor och en tunika till barnen, ska bara få tid att sy ihop dom med Tyst
    Barnen har rekordväxt så det behövs verkligen!
  • Lokatt

fin filt lindadjo, prusse, japp det är hon på kortet Kyss

seg dag idag, måste släpa ut de två yngsta på långpromme och sen dessutom på promme att hämta storasyster på skolan. mellan kommer inte uppskatta det, för stor för att åka vagn men för lat och liten för att orka bra
     funderar på om jag kan få till sy-tid med tre barn hemma i eftermiddag, tveksammt med tanke på min hel-vilda minsting Obestämd

Var hos dietist på storsjukhuset i grannstaden med info om allergin för dottern, hon ansåg att läkaren här i stan hade gjort fel och var helgalen som skickade hem oss att prova själva vilka fiskar och skaldjur hon var allergisk mot. det tyckte vi med, skönt att höra andra säga det med.
    Jag måste ringa skolmatschefen, de byter flera gånger i veckan ut dotterns kött/fisk mot tex. panerade morotsbiffar. Vilket alltså innebär att hon får kolhydrater och kolhydrater till lunch.

• Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-10-08 10:40:06 följande:
    Lokatt: Kan inte mellan cykla eller något då? Elric HATAR att gå på hundpromenader. Det är vagn eller cykel som gäller annars kommer vi ingenstans för att han bara stannar och är sur.
    mellan är inte att lita på med cykeln, men han får åka sparkcykel. hundpromme brukar gå med gnäll, fast ändå funka, men tråkigt de dagar det är både hundprommenad och skolpromenad, då blir det megagnäll Kan inte ta med hundarna till skolan tyvärr.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11