• passau

K*B*N, pratar del 11

Någon som vill ha en solblekt E3 suflett utan pinnen i ? Eller ett suflett-mönster i tyg till en gecko? Bortskänkes mot porto eller ngt annat roligt i byte

• passau

Fy ase!!! Be dem ta mycoplasma!!! Blodprov, men jag var sjuk i 6 mån utan att d gick över med d...

• passau

Jag skulle tipsat om omeprazol till vem d nu var som mådde illa å hade ont i magen...

• passau

jag hade helt klart kollat på vagnen om jag haft en chans
    den kan ju vara fin med klädsel och annat... som man kan få tillbaka pengarna för...

• passau

Orkar inte skriva så ofta då jag 90% surfar på tele. Idag drar vi till Skåne och Köpenhamn på sem över helgen! Å sen har jag bokat spa till mig och sys! Ska bli så mysigt att bara försvinna några timmar! Hon tar examen i Jan men vi tar nog detta innan... Ska bara köra iväg med henne utan att säga ngt

• passau

Vi har varit i Skåne, Köpenhamn och just avslutat med Ullared å sitter nu i bi len hem... Haft fullt upp krya på sig alla sjuklingar!

• passau

Coolt med foto! Svårt med d andra dock... Följ ditt hjärta! Enda råd jag kan ge... Vi har hysteriskt snökaos!!! 3dm sen 8... Maken är 10mil bort å jobbar. Ingen kul väg hem... Tjejerna är hämtade på dagis, stora fick följa med hem idag insåg att jag inte kommer orka mig ut om ett par rimmar och hämta henne... Nu kollar vi på tv å jag ska laga mat...

• passau

jag letar oxå bee ju! du kan inte lägga ut den utan att fråga här först
    eller så är vi för prismedvetna

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11