Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-06-04 06:35:36 följande:
    Här är nytillskottet: www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=11355... har inte hämtat den än, men nu får jag ju min BLÅA vagn iaf. Hoppas bara att Elric får plats, annars måste jag nog snart åka till Danmark trots att det inte känns helt bra
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
    Oh vilken fin fin färg! I lajk
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-06-04 07:35:06 följande:
    Nif: Åh vad spännande med ny vagn, vet att du suktat efter den där royalblå länge . Det blev ingen P&T alls antar jag? Det skall bli kul att höra vad du tycker om Nitron för jag tänkte bara häromdagen att det nog är en vettig vagn som jag missade att prova. Misstänker att den är tung dock men den skall nog inte lyftas och då spelar det ju noll roll.

Pruseluskan: Ja, det känns inte kul eller rättvist när man önskar något mycket och det aldrig händer Men det kommer ju att hända förr eller senare, på ett eller annat sätt. Vi håller tummarna allihopa och i värsta fall får vi komma över och visa hur det skall göras

Kanske trösta dig med den här som sommarvagn så länge?

www.blocket.se/stockholm/Urban_jungel_1800kr_...
    tror du man får den söta ungen med? Det står ju allt ingår

Tack för peppet tjejor! Men idag kom "fröken lingon" på besök..... h-vette. Jag vill inte vilja så mycket för jag blir ju bara besviknare(?) för varje mens som kommer.... men men....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-06-04 08:09:10 följande:
    Tack för tips men det där är den fulaste klädseln i modern historia Och alldeles för dyr! Jag kan tänka mig att ge max 400 kr för en i toppskick och max 200 för en defekt klädsel *lever upp till mitt rykte*
    och jag håller helt med om att det är det ugliste klädseln ever...
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-06-04 09:26:08 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle_Rollerb...

P.S. Jag lärde mig i uj-tråden för evigheter sedan att uj klädslar typ 04 (kan funka med 05 också) ska funka på RB. Sitter lite säckigare men om man inte bryr sig om det så. Bara så att du vet om det är fel färg men rätt pris.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
    åhå! Men den där kan funka, beroende på skick. Fast drömmen är ju Röd
    Varför finns dem nästan aldrig i röd ute för ? hmmm...
  • Tant Pruselius

Jag är värd en RB, jag är såpass deppig att jag nog är värd en "billig bugga" också
    Måste bara kolla av plånboken (sambon)

• Tant Pruselius

trevlig helg på Er!
    Nu ska jag snart hämta lillkorv sedan är det studentfirande hela em och kvällen lång.
    Imorgon loppis och sedan SATC bio på kvällen med ett gäng goa jäntor
    På måndag är jag ledig då tar jag och lillfis och åker till torekällberget eller kanske rentutav skansen...

kram på Er!Hjärta

Lokatt - Jag har mailat. Vill betala ju

• Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-06-04 17:56:31 följande:
    Vi har köpt bil! Solig
    Maken hade kört runt flera mil på motorväg och runt och kollat typ allt, nogrannare kan man nog inte vara. Men på hemvägen efter ett par mil så lös en varningslampa! Är det inte såååå typsikt! Men inget akut fel, men ska in för att avläsas/eller läsa av någon felkod. Men visst är det lite typiskt.. Snacka om att få ångest!
    vad för bil?
  • Tant Pruselius

zasata - dumma dem, deras förlust!{#emotions_dlg.flower}

Asse - Oho ! *smälter av den andra bilden* han är helt gudomlig.....

Jag tänker släppa det här med bebis nu, det är vi 3 som är den här familjen och jag vägrar gå omkring och sakna nått som vi inte har. Jag har ju världens finaste unge redan och det är ju det som verkligen  betyder nått.... vad jag har. Jag är ju egentligen världens lyckligaste och det tänker jag återgå till, istället för att deppa ner över det som inte vill sig....

Idag ska vi till nynäsham på 6års kalasande, star wars står tydligen på önseklistan. Får så små se på det? eller finns det numera en barnverso?

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-06-06 10:43:10 följande:
    Oj, var precis vad jag tänkte!
    Pruseluskan skrev 2010-06-06 10:12:15 följande:
    zasata - dumma dem, deras förlust!{#emotions_dlg.flower}

Asse - Oho ! *smälter av den andra bilden* han är helt gudomlig.....

Jag tänker släppa det här med bebis nu, det är vi 3 som är den här familjen och jag vägrar gå omkring och sakna nått som vi inte har. Jag har ju världens finaste unge redan och det är ju det som verkligen  betyder nått.... vad jag har. Jag är ju egentligen världens lyckligaste och det tänker jag återgå till, istället för att deppa ner över det som inte vill sig....

Idag ska vi till nynäsham på 6års kalasande, star wars står tydligen på önseklistan. Får så små se på det? eller finns det numera en barnverso?
    Tycker du gör rätt. Koppla bort och koppla av. Det är ju inte kört för att inget händer just precis nu men ju mer du tänker på dig och fixerar dig vid det ju jobbigare blir det ju psykiskt. *kramar*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
    Hjärta

Kavat - Jag förstår precisly hur du menar...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11