Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2011-01-27 20:34:33 följande:
    Med M hade jag af 43 i v. 38 tjock som en gris var
    Om jag inte minns fel så var mitt största sf mått 38. Men tyckte magen var ivägen ändå, den pekade ju rakt ut!

Den  här bliden tycker jag ser så jäkla rolig ut. Här är jag i vecka 37 med första barnet.

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-27 20:26:52 följande:
    Mamman fick skelettcancer för ett år sedan så det hade visst gått utför jättefort.. De hade försökt ta bort ben i ansiktet (!) för att hejda cancern men nu hade den spridit sig till lungorna ändå. Fy fasen för att behöva lämna sitt barn sådär! *snyft* Man vill ju finnas där för sina barn och se dem och ev. barnbarnen växa upp.

Kav,at: Kastrull, staket och plättar?
    Gråter Det måste ju vara det värsta, att inte kunna vara där för sitt barn, och se barnet växa upp. Fy så hemskt
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-30 18:55:58 följande:
    Tack !!!! Känns lovely, dock inte hunnit kika så mkt på den för vi är hos mamma på middag men sen när jag blir hemma innan det säger ploff (jo för det kommer det att göra och det kommer inte kännas mer än just bara ett - ploff ) då ska jag ta en heldag och ge den all My love den har vinter hjulen på nu dom såg så gott som nya ut och denim är ju bara SÅ snyggt-precis som jeans bara snyggare med åren ... Ska nog investera i en röd suffla och liggdelslock längre fram nu är dock ekonomin lite tärd eftersom vi köpte babyskyddet i veckan och imorgon kommer braskaminen men hey! JAG ÄGER EN BUGGA finally!!!! Så alla med camtillbehör som ska vidare -inboxa mig först allt är alltid intressant
    Grattis!!! Lite avis är jag oxå så klart... men min tid kommer kanske den med
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-30 21:47:47 följande:
    www.tradera.com/Valanvand-Bugaboo-frog-05-auk...
    någon?
    Lite sugen, men hur mycket är den vagnen värd egentligen? Den är ju tydligen rätt sliten... Och så är det endast avhämtning i malmö... fast jag har ju en kompis som bor där, så det hade ju funkat...
  • Lindadjo

Oj, vad fint det ser ut Prus! Vart har ni gömt alla jackor och sånt då? Usch, tänker på min hemska hallbild.... rörigt värre....

• Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-31 13:56:54 följande:
    Om jag jittar en bee och gillar den så kan jag nog tänka mig att släppa grodan innan nedsläpp. Dvs om du inte hittat något annat innan.
    Ohhh.... låter intressant Hoppas du gillar bee då. Du har ett halvår på dig att testa.

Jag har iallafall fått ett projekt på halsen nu, hux flux. Vi får se hur det blir.
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-31 14:43:41 följande:
    Lägger till ovanstående, att då får du ju också välja vad du vill ha till och inte. Det finns ju lite att välja på. *s*
    Oj, kan du göra en lista på vad du har? Jag tror inte ens jag vet hälften av det. Men jag tycker den senaste kombon du hade på bild här var ruggigt, ruggigt snygg!!!!
  • Lindadjo

Kikar runt på dina bilder nu Ase, gissar att du inte släpper stipe-påsen?

• Lindadjo

Mmmm.... denim.... det har jag alltid gillat, speciellt frogens lite ljusare denim.
    Jag vill ju så klart ha alla tillbehör, men det har jag ju inte råd med Vi får ta det när det närmar sig istället.

• Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-31 15:24:54 följande:
    Absolut, om jag avyttrar något så säger jag till men denim gör jag mig inte av med för den är ju toksnygg. Dessutom går det ju inte att hitta frog originalklädseldelar längre så man gör bäst i att hålla i det man har.
    Meeeeeen, det är väl onödigt att spara denimklädseln till frogen om du inte har en frog att ha den på  
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11