Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Jag är också en riktigt over-packer Skäms Men vi har stor bil så det är inga problem och min man har hittills aldrig heller klagat då det trollas fram både det ena och det andra i något som lätt kunnat blir en knivig situation

Idag skall jag städa grannens stuga då han skall ha sommargäster i den. Jag har anmält mig frivillig men jag vet att det genererar en slant och dem tackar man inte nej till när man är lyxhustru eller vad man nu skall kalla mitt yrke

Pruseluskan: Jag har äntligen svarat på ditt inbox. Ledsen att jag inte hade bättre svar...

Just nu lutar det absolut åt en UJ Elite i färgen Mid blue. Skulle bara så gärna vilja se den IRL eller åtminstone på en bild från RL. Blått är fint om det är rätt blå, som t ex buggans gamla blå bas som är världens snyggaste färg. Jag är bara rädd att denna är mycket "smutsigare" i nyansen och jag gillar inte smutsiga färger, vill att de skall vara klara och bjärta annars är det bättre att ta en svart även om den är lite dyrare *ältar vidare*

• Fröken Småland

Smiter ifrån städningen och kollar vad ni gör istället . Prus: Det där är fulhjul men häftigt att de passar. Lokatt: Det låter inte som vattkoppor? Asereht: Lyxigt med svit! Aldrig i livet en sån porr-UJ!!!  *kippar efter luft*

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-07-04 07:25:52 följande:
    Tjejer, nu tänker jag göra reklam för min blogg, fär tycker ni borde vara med och tävla i mina tävlingar jag har just nu. I alla fall ni med smått, och ni som vill ha en skötväska

Jag hamnar bara på hundskitinlägget när jag klickar på tävlingen
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-07-04 08:03:46 följande:
    skuuuumt, men gå in på bloggen då så ser du ju dom där till höger
    Behöver du inte en ny skötväska?
    Visst behöver jag det Tungan ute Men då jag inte har någon blogg måste jag trakassera fem polare med spam-mail och det hoppar jag över då jag själv inte blir glad över sånt. Nä, jag köper mig nog en UJ i stället *hotar tomt*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11