K*B*N, pratar del 11

http://www.monkeytown.eu/Jonkoping/
Zasata: jag hamnar också alltid på första sidan, man får byta i höger hörn men sista sidan går inte välja utan man får välja näst sista först och ofta bryter appen ned då *suck*
God morgon alla! Jag slår sällan på datorn nuförtiden och då blir det så jobbigt att svara men jag läser allt med mobilen. Skall försöka svara lite på det jag minns.
Zasata: Det låter som en bra plan med din lista. Har Tobbe sett den? Är barnen friska nu?
Angel: Kul att du är tillbaka. Smit inte iväg igen. Och köp inte plånkan, det gör ont i mitt småländska hjärta att bara tänka tanken...
Kavat/Ekorren/Nemia: Hur står det till borta på ön? Och ser Kavat ut att spricka? Det gjorde hon ju redan i mars så jag är skeptisk till att de ens vågar ta med henne på båten Hoppas det går bättre för Vendel nu när han fått medicin. Tänk att vara så känslig för myggbett. Själv är jag av sorten som (nästan) aldrig blir myggbiten. Jag minns campingsemestrar med min kusins familj där kusinen var fullständigt sönderbiten och jag aldrig hade några myggbett alls. Ibland har man tur.
Riski/Pruseluskan/Passau: Vad hittar ni på nu när ni har semester? Köpt några nya vagnar? Ja, inte Riski då som är så himla normal med det där *spottar ut ordet som en förolämping*
Asereht: Hoppas du får tag på människan. Har du något telefonnummer eller minns du något om adressen? Det går ju ofta att leka lite detektiv med hjälp av både hitta, eniro eller främst ratsit (min favoritsida).
Lokatt: Bryr mig inte om att skriva till dig då du säkert har fullt upp med din lilla bebis. Du får lägga in lite bilder när du återkommer till oss vanliga dödliga
Själv har jag två trevliga inköp på gång. Dels en gräsgrön klädsel till min MT (som hittills inte haft någon klädsel) och dels en UJ från Blocket. Jag bestämde mig för att inte satsa på en helt ny; främst av två anledningar. Först och främst så var det ju en blå som jag kikade på men eftersom jag inte sett färgen IRL och är väldigt kinkig med just blå så vågade jag inte köpa den. Och dessutom skulle de tillbehör som jag suktar efter inte passa särskilt bra till den (grön/brun sittdyna samt lammskinnsdyna). Möjligen inte heller AddStrollers Blue moped som jag nyligen fick hem. Så då kollade jag efter en svart men helt plötsligt blir det så dyrt att det är svårt att försvara ett sånt inköp, man får helt enkelt för lite tillbaka när man säljer sen. Men nu dök det upp en lime/blårandig (tror det är den som Asereht gillar?) till rätt pris så den slog jag till på. Och den gräsgröna lär vara lika fin på UJ:n så det blir sannolikt att jag säljer MT:n vid tillfälle.
*masserar mina krampande fingrar*
Zasata: Nej för tusan, det är en hundbebis som Lokatt har fått
Nif: Glömde ju dig i mitt långa inlägg *skäms* Jag håller med; tror folk verkligen att man vill pröjsa fyra papp för en gammal sliten Sport? *fnyser*
Pruseluskan: två tusen för en Swift?? Oj!!!
Tjingeling, är ombord på den überroliga färjan nu för några dagars semester i Danmark. Om grannens bredband inte funkar så vet ni varför det är tyst från Småland
Prus: *frestar