Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2011-01-31 15:49:07 följande:
    Den följer så klart med froggen. Kan hända att jag säljer av lite "pyngel" tidigare.
    YES!!!!!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-31 16:06:53 följande:
    Nu börjar jag tro att det är något fel på mina mess och mail! *grrrr*

Jag messade en tjej som jag fick tips om igår om att jag var väldigt intresserad av hennes bee. Tror ni hon svarade? Nope, nu har hon lagt ut den på annons. Känns så där att svara på annonsen och anmäla intresse igen då hon ignorerade mig....
    Mäh!? Vad dumt att lägga ut pengar på en annons om någon är intresserad redan. Tycker du ska anmäla intresse igen ändå, säga nånting om att du messade henne, men kanske hade fel adress eller nummer eftersom hon inte svarade.
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-31 16:22:00 följande:
    Det var här på FL i inboxen. *surar*
    Men hon kanske inte har varit inne på fl och tittat? Då har hon ju inte sett medelandet.

Har du fått din Mighty be idag? Jag fick min i lådan, och blev så glad, för seeeeee bara vad bra den hänger på retrovagnens krokar!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-01-31 16:41:46 följande:
    Jättesnygg!  *gah* Jag har inte varit nere vid brevlådan idag. Ska nog påminna maken att kika men jag gissar att jag som vanligt får en avi.
    Jag fick min i lådan, den var överraskande liten faktiskt. Paketet alltså, väskan var ju rätt stor.
  • Lindadjo
    passau skrev 2011-01-31 16:58:37 följande:
    Nice lindajo!
    Japp Jag är nöjd! Ikväll ska jag iväg på meandi-träff hos grannen, kan bli trevligt, men vad ska jag ha på mig för att inte magen ska synas?? Humm... ska ju inte berätta nånting förrän efter kub den 11 februari.
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2011-02-06 07:59:26 följande:
    Ett starkt och tydligt plus idag

Så jäkla skönt, för jag trodde på allvar att min kropp fått fnatt helt.
    Nu ska den "bara" stanna kvar också, men det bestämmer vi att den gör
    Jaaaaaa!!!!! Grattis!!! Äntligen! Klart den ska stanna kvar den här gången!!! Vad roligt! Då är det hela 4 trådbebisar på gång... som vi vet? Eller är det fler?????
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-02-06 09:52:28 följande:
    Inga fler tror jag men vi håller ungefär 30 tummar för att Riski snart skall komma med goda nyheter
    Ja! Hoppas
  • Lindadjo

Till oss gravida, som kanske behöver lite mammakläder kan jag tipsa om lillamirakel.se som har 50% på alla mammakläder i helg. Även på reaplaggen Köpte en klänning som sedan kan användas som amningsklänning, ett par jeansknickers, ett linne och en blus med linneunder, allt det för under 500-lappen.
    Bara klänningen kostar 560kr i vanliga fall, men den var på rea och sedan halva reapriset. Sånt gillar jag. Tänkte ha den på min kompis bröllop i slutet på augusti, OM jag ju kommer kunna gå. Då behöver jag i sånafall både en som funkar att amma i, och som har plats för en nyförlöst (lös) och snittad (öm) mage. Tycker dessutom att den var ganska snygg.

http://www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx?filename=dean-dress-silver_4832.jpg

• Lindadjo

Kanske lite underklädesvarnig på klänningen, men man får väl ha en sjal över eller nånting.

Det är ingen som har en bärsjal liggandes, som inte används längre? En enkel och bra modell. Kan inget om sånt, men älskade att kunna bära omkring i min Ergo, och vill ha nånting som funkar för nyfödda upp till att jag kan använda Ergon.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11