Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-04-20 13:54:11 följande:
    Nej, haha alltså jag är INTE smal! Har en helt rund överkropp med stora tuttar som jag ALDRIG gillat. Vill inget hellre än att bli av med dem. Men nu sitter dem ju där, om en några våningar längre ner nu förtiden hittade du nått? såg du några skaloveraller?
    Just gällande bröst förstår jag dig mer än väl... har gjort två seriösa försök att bli av med mina men effekten är inte långvarig utan orsakar bara att jag ser ut som Jack the ripper lekt med mig + att jag har taskig känsel så jag skulle rekomendera alla att acceptera läget (även om det är allt annat än skoj) och införskaffa bra bh. Jag tackar gud för Change då det gör att jag slipper köpa för 1000kr/st, jag har rent absurda siffror även som fettnotterare men dom minskar inte när jag smalnar av så...
  • Cs mamma
    passau skrev 2010-04-20 16:01:32 följande:
    förvirrad... har du minskat dom?passade mössan förresten?
    Förminskat 2 ggr t.o.m

Mössa? Däremot gillar hon dynan =) Tack, det glömde jag säga, förlåt *senil*
  • Cs mamma

Ekorren: Ha ha gjorde du inte??? MÄH! Nej dom ser inte så stora ut som jag är stor/lång så blir det rätt normalt men jag kan säga att jag nu vid mer än -10kg från nov och med normalviktigt bmi har ... beredd??? 70H

• Cs mamma
    passau skrev 2010-04-21 19:52:05 följande:
    ff inte "hittat" mössan?
    Nej den är spårlöst borta... tyvärr =/
  • Cs mamma

Ekorren: Nej det är just det... det ser mer passande ut men ack så jobbigt det är inte bara bh utan även kläder... Var igår på HM och testade en klänning, stl 40 gick på överallt utom över byst där är det minst 46 som gäller som bonus har jag dessutom breda axlar så det kräver maaasssooorrr för att inte glipa eller spänna

• Cs mamma
    Fröken Småland skrev 2010-04-23 07:43:30 följande:
    Igår fick jag ett brev med ett presentkort på en familjebiljett till Vattenpalatset i Lerum. Var med i en enkät på mässan och nu hade de tydligen lottat ut presentkort. Någon som varit där?
    Jorå jag har varit där som hmm 15åring =) Har tänkt slita med mig trollet men det har inte blivit av, kostar en del och som hon är mestadels van att bada i tempurerat vatten så tror jag inte att hon skulle orka/klara en heldag där så därför har det dröjt. Som jag minns det var det stort och en aning högljutt, mycket barn och stoj
  • Cs mamma

Behöver hjälp!

En syskon/tvillingvagn, delad sufflett tror jag är ett måste som storebror hatar suffla men lillebror bara är 5mån. Mamman vill ha lillebror MOT sig (ja jag vet svåååååååååååårt) och detta då kombinerat med lång storebror.

Dom har idag en Brio men som storebror är så lång så kommer han inte längre under sufflan och lillebror ligger då med solen i plytet.

Alt förslag hur man gör så lillebror får en suffla i brion, kanske sno från en sulky eller???

Storebror är i längden att han behöver Babyproffsens eller PT. Han är dock higneed så han kan inte stå på bräda och kommer åka vagn utan minsta tvekan ett år till, om inte mer...

Helst blocket idéer men alla förslag beaktas... om inte annat som bearbetning till moderns önskan om lillebror mot sig.

• Cs mamma

Lillebror i liggdel 1mån till max skulle jag tro med den storleken han har...

Jag tänkte också på dessa men jag undrar om hon är med på idéen att ha en twin och sen ha ena framåt tomt tills lillebror är stor nog att åka framåt, alt ha en enkel och sälja och byta när lillebror ska sitta fram. DOCK är detta inte en barnvagnsnörd utan hon är mycket för stabila 4hjul och EN enda vagn i mer än 2½år osv osv... hon dööööör om jag kommer med mina förslag och priser men som jag sa det kostar att ligga på topp och om du har dessa önskemål så kommer det kosta!

• Cs mamma

När jag tittar på bilder så tror jag det är en bouble wave dom har.

EW är framåt så jag tror då hellre hon köper en Babyjogger för 1500kr vilket dom kostar på blocket här i stan (även om jag hellre skulle ha en EW)

FrS Men vilken suffla då?? Tror dom har en sitty (ja ja det är nån form av sulky och nej jag har inte ens sett den) som hade lös suffla som hon funderade på

First wheels såg bra ut men urka purka vilka omdömmen...

• Cs mamma

Nu har jag inte haft tid att läsa i tråden men såg det som skrevs liiite iaf

Kavat: Dom allra flesta vet att om man krockar så får man nytt skydd via försäkringen OCH om du anmäler att du krockat och vill ha nytt skydd så begär försäkringsbolagen att det ska medtas till butiken där det byts mot nytt osv just för att inte det ska kunna cirkulera på marknaden.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11