Ucsh stackare.. Tyvärr kan jag inte säga som fröken S, att jag önskar jag kunde vart där och hjälpt dig.. 
Kavat skrev 2010-04-16 17:59:20 följande:
F-n vilket dygn.. Zasata du kan sluta läsa nu. Dottern spydde lite igår, sonen i natt, båda av allergi/intolerans - det är iaf min största misstanke med tanke på resten av symptomen. Så upp i natt och torka spya. Mådde kasst igår, sämre i natt och urkasst nu dessutom. Influensa, förkylning? Mår piss i alla fall. Katten hade dragit in en mus så jag satte bara på gröten och gick med skyffel för att slänge. Inälvor och skit över golvet så det slutade med att jag också spydde av äckel och brände gröten. Snälla mamma hjälpe till under dagen och nu är jag hemma igen och ska bara äta lite och lägga barnen, tänkte jag. Sen har jag plockat lite skärvor och annat, när ska det sluta? Varför blir man alltid dålig när maken är borta? Beundrar er ensammstående ännu mer, fattar inte hur ni klarar er.. Maken har fortfarande inte kommit hem. Blir en kombo av buss, tåg, buss, bil hem från Umeå så förhoppningsvis så är han hemma i morgon fm..
Vet inte 3500 tror jag, men jag vill ju ha kvar den, att ha på landet och till nästa vinter.
Fröken Småland skrev 2010-04-16 14:06:44 följande:
Jag tycker du är jättefin Plupp Ekorren! Zasata: Vad kan du få för Brion? Räcker kanske till en begagnad Bee? Skiljer inte mycket förutom att nya är ungefär en miljon gånger lättare att vända sittdelen på.
ååå då väntar jag på bilder!
Riskiflickan skrev 2010-04-16 13:30:48 följande:
Aha, den hade jag också kunnat tänka mig.... men än så länge har jag froggen att köra runt i solen med..... ska bara sy en ny somrig suffla...
Precis, säg det till gubb j*vln här hemma.. GAH!
Ekorrfamiljen skrev 2010-04-16 13:26:11 följande:
Kan man få för många vagnar? Vad är det för Brio och varför kan du inte köra den i sommarväder? Själv tycker jag ju att Bee är "pruttful" som jag sa till Kavat och Frk S, men den har onekligen sin charm ändå och den verkar ju väldigt lätt och smidig. Ett bra argument kanske?
Du är så fin så

Ekorrfamiljen skrev 2010-04-16 13:23:02 följande:
Hoppas att jag inte oredar tråden nu. Så här ser min frisyr ut om jag skippar stylingprodukterna. Jag har lyckats kamma ner luggen någorlunda men tussarna på sidorna får maken att ropa "Plupp! Plupp!" när han ser mig..