Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Oh usch blä. Jag vill köpa något NYTT Men först måste jag bli av med gammalt. Har en Carena Easy, en Emmaljunga tvilling softy, och hmm något mer var det som jag MÅSTE sälja. Kul att få in pengar, men jag är så fruktansvärt less på att sätta ut annonser och få en miljard svar, men ingen som faktiskt köper. *surar*

Dessutom vill jag ha en ny bilbarnstol. Och jag har inga peeeengar *gnällspik*

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Nifelheim skrev 2010-04-28 09:11:02 följande:
    Oh usch blä. Jag vill köpa något NYTT Men först måste jag bli av med gammalt. Har en Carena Easy, en Emmaljunga tvilling softy, och hmm något mer var det som jag MÅSTE sälja. Kul att få in pengar, men jag är så fruktansvärt less på att sätta ut annonser och få en miljard svar, men ingen som faktiskt köper. *surar* Dessutom vill jag ha en ny bilbarnstol. Och jag har inga peeeengar *gnällspik*
    Oj. Jag har ju två buggor också. Tyvärr är den ena i princip osäljbar i skicket den är i nu, och den andra har jag alldeles för mkt separationsångest ifrån, men hur smart är det att ha nästan 10 000 i bara vagnar (o delar till tidigare nämnda vagnar) som bara står o tar plats när man har dåligt med pengar.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:16:15 följande:
    Äh, det är ju "bara" en vagn. När du någon gång får en bebis vill du ändå köpa en ny Begagnade Cameleonvagnar finns det ju massor av på Blocket.
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:14:25 följande:
    Sälj en av Buggorna vetja. Helst din Cameleon, ger massor av pengar och är lättsåld *peppar*
    Fast jag är ju absolut mest fäst vid camen.  Kommer jag verkligen vilja köpa en ny till nästa sen? Kommer jag få tag på något fynd då?  Åh. Jag vet inte. Alltså frogen ska säljas, men den måste ju tyvärr lagas först. Tror det är svårt att få ut pengar för den med trasigt spänne. Men alltså, säljer jag camen ryker båda. Behåller förmodligen den blå basen dock för den ÄLSKAR jag. Har viss separationsångest från denimklädseln också, men den verkar ju ge rätt bra med pengar. (pengar är alltid en motivationsfaktor)
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-04-28 09:16:17 följande:
    Same same, när jag bestämt mig för en ny ordning så vill jag att det ska hända grejor direkt. Skitirriterande på att vänta på att någon faktiskt nappar. Är lite trött på folk som ställer frågor och sedan inte går vidare. *blä*
    Ja det är ju så seeegt att folk bara pratar men inte gör slag i saken
  • Nifelheim
    Lindadjo skrev 2010-04-28 22:48:06 följande:
    Beräknad befruktning: Beräknad graviditetslängd: Beräknad förlossning: Fattar inte hur det kan bli det här resultatet?! Beräknad befruktning : 2010-04-27 Beräknad graviditetslängd: 2 veckor, 2 dagar Beräknad förlossning: 2011-01-17 Hur kan man vara 2 veckor och 2 dagar gravid när man blev befruktad igår???
    För att en graviditet alltid räknas från första dagen av din senaste mens ungefär
  • Nifelheim

Sen undrar jag vad som är rimligt pris för en Emmaljunga Twin softy? Halvgammal (mitten på 2000 talet tror jag) och marinblå, med sufflett till.
    Hittar inte en enda på blocket tror jag. :s

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 21:40:42 följande:
    Nif och Ekorren: Har det kommit någon tidning till er på sistone som ni inte brukar få?
    Råd och Rön??
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 22:07:27 följande:
    hej! Länge sedan, vart har du gömt dig?
    Skolan, skolan, skolan Aldrig tid för något annat.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-05 07:42:53 följande:
    Yes Jag hade två gratis provprenumerationer à tre nummer och tänkte att det kanske kunde falla någon i smaken. Efter lottdragning blev det du och Ekorren som fick dem. Ni känner väl er hedrade?
    Va gullig du är!! Jag känner mig jätte-hedrad. Trodde att det var ngn enstaka reklam-grej, men då ser jag fram emot två nummer till. Tack {#lang_emotions_kiss}
  • Nifelheim

Pruseluskan: Joo det går jättebra i skolan, fast just den här terminen har varit seeeeg. Massor grupparbeten och jag har lite "lätt" kontrollbehov och vill få saker gjorda, inte seeega med att skriva aaaaalllllttt tillsammans. Mycket tuggande på knogarna blir det för att hålla inne frustrationen, men det är superbra träning

E trivs superbra på nya förskolan. Jag är så vansinnigt lycklig över att jag bytte (och att jag inte bytte tillbaka de första dagarna när det var lite smått kaotiskt och jag tokångrade mig)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11