Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Det här med att alla gamla trådar öppnats upp för evigt liv ställer till lite förvirring. Nu börjar det komm anya inlägg i trådar som varit stängda ett tag. *förvirrande*

Kanske hade det varit bättre att de aktiva trådarna från och med nu fått evigt liv istället för att även öppna upp gamla.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-13 08:47:14 följande:
    Har de öppnat gamla trådar alltså? Jättesmart...
    Det verkar så för det var nytt inlägg i gamla buggatråden. Hade den kvar i favoritlistan och det gav mig en del huvudbry innan jag fattade varför jag hade två aktiva buggatrådar i listan.
  • Asereht

Vi skulle verkligen behöva en tunnare och smidigare åkpåse nu. Vinteråkpåsen är aldeles för varm även om man bara har vanliga kläder och mössa. Trivs inte riktigt med bäddset i vagnen. Tycker det är smidigare med åkpåse speciellt då jag flyttar mellan vagnar och bilstol tex. Synd bara att det inte är läge ekonomiskt nu eftersom det är födelsedag på gång. *surar lite*

Ibladn måste man bara få klaga lite även om det gäller skitsaker.

• Asereht
    passau skrev 2010-04-13 09:31:04 följande:
    men BB åkpåsen e ju itne så tjock? har du ingen?
    Nope. Då hade jag ju inte klagat ju!

hade en men den sålde jag eftersom jag dels inte ville ha den färgen och dels inte hade behov av den då. Ska skaffa en men som sagt, just nu kan jag ju inte. *surar mer*
  • Asereht

Frk S, du som har koll på det mesta. Tror du man kan skicka ett topset med DHL:s mediumpaket? Jag har aldrig skickat med DHL så jag har liksom inga referenser.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-13 10:18:52 följande:
    Jag hittade en notering om ett canvas-toppset som jag skickade med Schenker och det hade måtten 36*22*12 och vägde under 0,8 kg. Var det till någon hjälp?
    Inte det minsta. *fnissar* Men tack ändå.

Topseten i fleece är ju rätt skrymmande så jag misstänker att det inte funkar med ett small paket då dhl skriver "tex för en ipod eller en parfymflaska och ett par solglasögon).

Medium ska rymma 10 vinylskivor eller ett par jeans och en handväska. Jag trooor det ska funka. Viktmässigt blir det rätt iaf.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-13 10:39:34 följande:
    vilken färg var det och vad önskas?
    Den jag sålde var blå, inte marin utan den nya knallblå. Jag kikar på det mesta i färgväg förutom rosa, offwhite, marin och grå.
    Fröken Småland skrev 2010-04-13 10:44:47 följande:
    Jo, men det skall nog vara lagom. Med tanke på att en kasse kläder fick plats i ett L-paket och fleecen är väldigt tacksam att trycka ihop.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-13 11:00:23 följande:
    Asereht: du efterlyste ju blått tyg som passar till din blå bas, vad sägs om Marimekkos blå? Jag tycker det är jättefint till En sån sufflett och ett överdrag i vit frotté, yammi!
    Det är jättesnyggt och passar bra men det är vit botten. Försöker har så lite vitt i närheten av mina barn som möjligt.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11