K*B*N, pratar del 11
Någon som har en bra uppskattning på hur stora barn som får plats i frog? Alltså sittdelen :) jag tror att V är 82-84 cm nu och är ju lite sugen på en bugga igen.
Någon som har en bra uppskattning på hur stora barn som får plats i frog? Alltså sittdelen :) jag tror att V är 82-84 cm nu och är ju lite sugen på en bugga igen.
Passau: jag såg den, jag gillar inte rikigt att geckon är så låg och att det är alliminium-ram. Funderar på den här: mobil.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_33071971.htm&w=1 vad tror ni?
Zasata: jag älskar Swiften! Och jag älskar att vi valde att köpa nya modellen med solskydd och avkapade navkappslar :) Den är väldigt stabil, men smidig. Körde lätt genom snösmörj och över ojämnheter utan att det direkt känns. Tycker att det är kanon med lufthjulen. Enda neg är att den inte är vändbar, skulle vilja ha en vagn att växla med då det blir mkt intryck för V, tex när man är i stan osv. Om du undrar något så ska jag göra mitt bästa för att svara :)
ojojoj här pratar ni så fort att jag inte hinner med! Kan ha liiiite med att göra att jag slocknade brevid sonen när han sov förmidag
Nu ska vi se, tänkte inte ha frog-sufflan kvar, enl säljaren är den solblekt (gillar inte heller fodret speciellt mycket) Tänkte däremot sy en suffla i det här tyget jag grävde fram hemma:
Passar ju superfint till min kommande dyna jag tänkt sy till swiften (NÄR ska jag ta mig tid att sy?!), då får swiften snällt låna ut den till frogen:
oops V's hand kom med på bilden.
Ska kika på frogen ikväll (men ni märker ju redan hur det kommer sluta!). Funderar på att köpa en sommarsuffla när jag ändå beställer nya framhjul, vad passar bäst? Offwhite?
Tant Prus: vilka fina namn dina tjejer har! :) Haha stadig lunch det där :P Själv sitter jag på balkongen, njuter av solen och surplar kaffe. V ligger inne och sover i vagnen. Kanske blir en sväng till parken här senare, måste för övrigt hitta en bättre gungpark än den i centrum här, hänger alltid en massa fjortisar där som snällt får flytta på sig. Känns lite illa att jag inte gjort det sen vi flyttade hit i somras.
Här kanske kan vara något mot rådjuren: 425aff0951426844b13c5553b441df84
Oooups länken blev lite knasig, provar igen: www.pupstore.se/se/art/greenfields-stay-away-400-ml.php&XBLG=425aff0951426844b13c5553b441df84
Nemas ;) Nu står grodan här hemma :) eller delar av den i badkaret och tyget i en hög på golvet. Upptäckte när jag gjorde rent chassit (var rätt skitigt) att förra ägaren smörjt den med någon svart olja (typ cykelolja), hmpf! Allt gick bort iaf och imorgon blir det en omgång med galltvålen på tyget och silikonspray överallt :) Det vita handbandet (var svart på camen) var typ svart. Tog galltvål på det och gnuggade som en dåre, ser nytt ut :D
Fröken Småland: Du är fin du! :)
Tant Prus: tack :) känner mig nöjd faktiskt! Ska bara klicka hem nya framhjul och kanske en sommarsuffla (+nya suflettspännen) från kidz, frågan är bara vilken färg? Hahaha är det mammageno-tipsen som spökar? Autosol är bra för rosten (har lärt mig av henne), svinto gör tydligen så att rosten kan fästa bättre. Man lär sig något nytt varje dag på FL ;)