Inlägg från: Tant Pruselius
|
-
-
nä jag var mer nyfiken, har bara min lovely från elodiepassau skrev 2010-04-13 10:47:28 följande:vill du byta? jag har en grön
och en som är mer som en lekfilt man kan knäppaihop som en vår/höståkis
-
åÅå I love den knallblåaAsereht skrev 2010-04-13 10:51:17 följande:Den jag sålde var blå, inte marin utan den nya knallblå. Jag kikar på det mesta i färgväg förutom rosa, offwhite, marin och grå.
damn att den hann "gå"
-
jag har cherry blossom. Haft en retro och vart nära en denimAsereht skrev 2010-04-13 13:28:53 följande:Sålde den i augusti så det var ju ett tag sedan. Vad har du för elodie? *nyfiken* De ser så fina ut på bild men jag har aldrig sett någon irl. Är lite kär i denim och wool utifrån tillverkarbilderna.
. Wool är jag med nyfiken på men känns välldigt höst och vintrig i sitt utförande.
-
nä men fin är denAsereht skrev 2010-04-13 13:35:19 följande:Ja wool känns ju inte direkt som något man vill ha nu till våren.
-
Oj! Snabbt jobbat - Kanske en Blixten Sixtensarahl skrev 2010-04-13 13:37:19 följande:i söndag, kl 10.33 föddes våran "lilla" kille efter 1 h och 15 min på förlossningen. 4715 tung och 55 lång.vi har det struligt med amningen, precis som med de 2 andra barnen. MEN jag känner mig ändå lugn. Vi åkte hem igår och vi mår bra. Dock inget namn ännu. Mer detaljerat en annan gång!
Stort GRATTIS!!! -
Någon som kör Uj ? "Hittade" min extra bumper uppe på en garderob igår, trodde jag sålt den
. Det är den äldre (bättre! enligt mig) modellen... vad tror ni man kan få för den och ska man köra blocket eller tradera?
(INGEN annons) -
inte heller parasollfan, har svårt att få till det och tycker mest att det vajar hit och dit och är ivägen..Asereht skrev 2010-04-13 13:54:31 följande:Ingen koll men jag hade testat Tradera. Själv rotade jag fram buggaparasollet och hittade ett olivgrönt parasoll i min garderob. Varför ahr jag ett olivgrönt parasoll i garderoben. Jag som inte ens gilalr parasoll! Måste ha fått det med nåt. *funderar*Buggaparasollet är litet. *fniss* Funderar på om jag ska ha eller sälja. Jag är ingen parasollfan men det kanske är praktiskt med bebis i sommar. *velig*
På Underbara Barnmässan i höstas fick jag syn på en solsuffla som man kunde köpa och fästa på sin vanlig suffla... sock tappat bort visitkortet så det blir till att googla det om en sådan behövs... -
JA! Precisly. Tack.. ska spara ner som bokmärke när jag kommer hemåt.Asereht skrev 2010-04-13 14:05:11 följande:Cloudy antar jag: www.cloudystockholm.se/
Spank's! -
då kör vi så det ryker nästa månad då