Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Ja va 17, en vacker dag kanske man kan slänga ut den på blocket annars (för jag kommer ALDRIG mer våga ställa till nåt på Tradera).

kompisen verkar inte riktigt lika övertygad som jag... men det var nog för att det blev krångligt... kanske får henne att hugga på den där breezen istället... tror jag ska hålla hårt i min, den må vara till åren kommen men attans så bra genom gyttja och över stock och sten... skulle antagligen inte våga köra en sprillans ny vagn på samma sätt, hur "billig" den är...

ska ev till göteborg i veckan... men det är en bra bit därifrån till ulricehamn va? billigare med posten än bensinpengar kanske....

• bohusbebis
    passau skrev 2011-05-24 21:08:40 följande:
    Bohus! Åk till lager 157 å fynda!!! Å hämta chasit!
    Lager 157 ??
  • bohusbebis
    passau skrev 2011-05-25 06:38:07 följande:
    Inser art jag har mkt att lära bohus ang shopping på västkusten...
    kan inte göra smileys men PUSS på dig, klart jag behöver!!! Och efter nästa vecka har vi förhoppingsvis ett nytt tillskott av pengar som bränner i fickan att sprätta loss med
  • bohusbebis
    Kavat skrev 2011-05-25 11:32:34 följande:
    Ja, Ullared är skoj, men allt är inte billigare... Men man hittar alltid saker man inte visste man behövde!
    brukar det inte alltid sluta så, som när man är på ikea ungefär... man har tänkt att fynda och köpa massor av saker och så kommer man ut med en påse värmeljus och några förpackningar servetter... (vi har allt lite lågpris mekkan häromkring åxå - men inget lågprispalats som i U)
  • bohusbebis

förresten, på kusten där vi bor är man knappt i semesterparadisen på somrarna å trängs - och man handlar absolut inget... nån vecka senare är det alltid storrea när sommarbutikerna ska stänga

• bohusbebis
    passau skrev 2011-05-25 12:06:45 följande:
    å då tar jag med familjen å våldgästar å kräver fika! *vänta bara*
    Vi kan ta fika med oss och köa nån timme innan de öppnar Eller kanske en klassiker... tälta? Nä, det brukar inte vara nån rusning. Men 70% på Rabalder missar man inte!
  • bohusbebis
    passau skrev 2011-05-25 12:26:19 följande:
    *kontrar* har aldrig varit inne på rabalder... inte min smak på kläder... men jag e på
    OM du åker med till Ullared haha!

Rabalder har jättefina kläder till barn, speciellt flick

Vi får ta en guidad K*B*N-shoppingrunda i väst framöver vettja!

Men ullared och ulricehamn e rätt avlägset varandra va? Inget man tar "på vägen"... (e ju utlokaliserad 08 och rätt lost i geografin utanför min gårdsplan)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11