• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-10-14 13:49:45 följande:
    Jag gillar faktiskt också att tvätta Skäms Så länge som man inte ligger efter för så fort man ligger efter så blir det tråkigt. Stryker gör jag aldrig, det är livet för kort för Tungan ute
    ja, det är livet verkligen för kort för!! nån skjorta om man ska på utställning eller storbjudning. MAX!
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-10-14 14:27:26 följande:
    Jag måste ha ordning och reda för att bevara min mentala hälsa. Men något pedanteri är det inte tal om (ni skulle se mina fönsterrutor Drömmer); det yttrar sig mera germansk ordning i garderober och lådor men jag hävdar med bestämdhet att det sparar tid att ha ordning så därför är organisering alltid en investering. För mig kommer det naturligt då jag rent fysiskt inte kan slänga ned något på fel plats Spöke
    alltså, jag vill vara så, räknas det?! Drömmer
    När jag väl får tid så sorterar jag fram värsta ordningen, sen tar tiden slut och utrymmena är för små, så då blir det dålig ordning igen *suck* och jag mår ju dåligt av det... Lite efter med städningen-ok, inte nytvättade fönster-ok lite tvätt-ok. Men när det är oordning på sakerna, då börjar allmänbefinnandet åka på stryk.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-10-14 14:32:05 följande:
    Nej, nej, nej, du har missuppfattat det där. Du skall bjuda in mig för då kommer jag inte att kunna låta bli att organisera upp rubbet i Visby Cool
    * Kollar tågtider och bokar en biljett till värmland!! *
  • Lokatt

A, så ni åker till värmland, här har vi kallt kan jag säga, packa kläder åt barnen Skulle inte förvåna mig om det blir nattsnö i helgen.

• Lokatt
    Asereht skrev 2010-10-15 08:52:57 följande:
    Vi har haft rätt kallt här nu med så det räknade jag med. Vad ligger tempen på idag? Vi brukar kolla av med svärmor innan vi åker eftersom de bor högt upp (kallare). Det är bara A som ska med. Funderar på om vi ska testa lodgern kanske.
    när jag gick upp hade vi -5, nu har vi -3. dock värmer solen upp på dagarna nu, den har varit strålande ett tag. kanske 5-8+ på dagen i solen, kallare i skugga.
    Fast ni ska ju mer norröver än jag bor.
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-10-14 22:50:50 följande:
    Usch ska på efterkontroll i morgon. Fattar inte varför jag tycker det ska bli jobbigt... Vet inte hur många gyn undersökningar jag gjort som gravid med de två sista.... Föda barn gick ju också bra. Och jag tror allt är ok då jag inte sprack något men ändå är det läskigt..
    lycka till idag Själv har jag struntat i det tre gånger Skäms
  • Lokatt
    Tant Pruselius skrev 2010-10-15 09:21:36 följande:
    på min efterkontroll så behövde jag aldrig "visa upp mig". Jag gick mer egenom förlossningen tillsammans med BM och visade upp det perfekta lilla barnet
    en sån var jag på med och de klämde på magen.
    Dock är det ju inte lika viktigt eftersom jag är snittad, men framfall och annat jox man kan få av själva grav. vill de titta efter. Men det hoppas jag jag skulle känna ändå så jag struntade i titta biten
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-10-15 11:07:17 följande:

Jag brukar tjata på Kavat om bild men jag hoppar över det den här gången

*asgarv*
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-10-15 13:51:41 följande:
    Jag förstår inte att det ska vara så fruktansvärt svårt att sätta igång att städa? Jag hamnar bara här hela tiden
    me too, jag är för trött för att få fart.
    Vad bra, nu slapp man se en mardrömmsbebis där oxå
  • Lokatt

vad alla gillar sittyn, inte jag! Ändå har jag ett par eller så

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11